۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۴۱۲۹۶

 پتروشیمی شیراز ثابت قدم و پیشرو در مسیر تعالی

ارزیابی جایزه تعالی سازمانی صنعت پتروشیمی بر اساس ویرایش ۲۰۲۰ مدل EFQM در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در شرکت پتروشیمی شیراز برگزار گردید.
 پتروشیمی شیراز ثابت قدم و پیشرو در مسیر تعالی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    ساختار مدل تعالی سازمانی ویرایش جدید از ۳ قسمت جهت گیری،اجرا و نتایج و ۷ معیار تشکیل‌شده است.
شرکت پتروشیمی شیراز از پیشگامان استقرار  و ارتقای سیستم‌های مدیریتی در خانواده بزرگ صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بوده و در ارزیابی جايزه سرآمدي و بهبود مستمر صنعت نفت در سال 96 موفق به دریافت تندیس بلورین و کسب بالاترین امتیاز در بین کلیه شرکت کنندگان در این جایزه گردید.
پس از وقفه ای سه ساله در برگزاری فرایند جایزه تعالی و  در اولین صحه گذاری پروژه های بهبود بر مبنای ویرایش جدید ، سه پروژه منتخب توسط همکاران و تیم های تعالی ارائه و مورد ارزیابی قرار گرفت.
مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز همواره بر این باورند که راه تعالی بی پایان است .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سهرابی.جواد
سال ۹۶ سالی بسیار جالب با ایده های نو و جدید برای روش تعالی سازمان و دستورالعمل های جدید کاری بود واقعا در آن سال پتروشیمی شیراز از سنتی سی ساله خارج شد و این چیزی نبود جزء مدیریت مهندس قنبریان در آن سال.آرزوی موفقیت برای مهندس امرایی و کارکنان پتروشیمی شیراز در ادامه این راه