۲
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۱۴۱۷۰۷

پاسخ مدیر حقوقی شستا به گزارش " نفت ما"

پیرو گزارشی با عنوان "رانت ۳۳۰ میلیونی مدیر حقوقی شستا فقط از یک شرکت" در نفت ما مهدی اسماعیلی، مدیر حقوقی شستا با ارسال جوابیه ای به این گزارش واکنش نشان داد.
پاسخ مدیر حقوقی شستا به گزارش " نفت ما"
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مستندا به ماده 23 قانون مطبوعات پیرو خبر نادرست منتشر شده در سایت خبری نفت ما لازم است جوابیه به همان نحو درج و اطلاع رسانی گردد
۱. اینجانب از تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ در دوره ای که شستا با سرپرست اداره می گردید و  قبل از تغییر مدیر عامل شستا از سمت مدیر امور حقوقی و قراردادهای شستا به صورت رسمی استعفا نموده و رابطه کاری با شستا ندارم.
۲.عدم به روز رسانی اطلاعات مدیران در سایت شستا توجیه منطقی برای اطلاع رسانی نادرست و غیر صحیح نمی باشد.
۳.در دوران مدیریت بنده در دفتر حقوقی شستا، علی رغم ابهامات قانونی اما به دلیل اعتقادات حرفه ای پروانه وکالت خود را تودیع نموده بودم و هیچ گونه وکالتی در دعاوی له یا علیه شستا و شرکت های تابعه نداشتم. علاوه بر این به منظور نظامند نمودن مساله، چارچوب و الزامات نحوه انتخاب وکیل و ممنوعیت همزمان مدیریت حقوقی و وکالت در پرونده ها در دوره مدیریت اینجانب تدوین و از سوی مدیرعامل محترم وقت شستا به تمامی شرکت های تابعه ابلاغ شد این در حالی است که در دوره های قبل این موضوع به دلیل ابهام و سکوت قوانین اتفاق افتاده بود. شایان ذکر است مخالفت با این رویه غیر حرفه ای هزینه های معنوی و صنفی زیادی به اینجانب تحمیل نمود.
۳. صرف نظر از همزمانی اطلاع رسانی نادرست با صدور رای علیه برخی شرکت ها و بدون ورود در مجادلات بی حاصل حق بنده به عنوان وکیل پایه یک دادگستری برای اعلام وکالت در هر پرونده ای با رعایت چارچوب های قانونی و حرفه ای مشابه تمامی وکلای محترم دادگستری وجود داشته است و از این جهت ورود به یک پرونده از میان تعداد زیاد دعاوی شستا بسیار جالب و در خور تامل است.
در خاتمه ضمن تاکید بر این که گزارش عملکرد دفتر حقوقی در بیش از دو سال حضور اینجانب به صورت تفصیلی تهیه و در اختیار تمامی دستگاههای نظارتی می باشد و تمامی مستندات موجود است حق اینجانب  برای پی گیری قانونی محفوظ می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


همایونی
احسنت برادر اسماعیلی ، بنده خودم شاهد بریده شدن دست چپاولگران دریکی از شرکتهای شستا بودم از نزدیک در پرونده های حقوقی ، انصافا شما بریدی دست بعضی ها را
دمت گرم
احسنت احسنت کردن های امثال شما مملکت رو به نابودی کشونده