۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۴۳۱۱۵

مدیرعامل NPC عازم عسلویه و کنگان شد

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف بازدید از روند پیشرفت و تکمیل طرح ها و نیز بررسی مسائل جاری مجتمع های پتروشیمی عازم عسلویه و کنگان شد.
مدیرعامل NPC عازم عسلویه و کنگان شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز پنجشنبه (23 دی ماه) در سفری دو روزه از مجتمع ها و طرح های مستقر در عسلویه و نیز منطقه کنگان بازدید خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید میدانی خود از مجتمع های نوری، جم، پالایشگاه گاز پارسیان سپهر، پارک استایرن، مجتمع و طرح مخازن سبز عسلویه، شرکت دماوند انرژی عسلویه، طرح های فاز دو عسلویه، بندر پتروشیمی پارس بازدید خواهد کرد.
حضور در جلسه دیدار و گفتگو با مدیران عامل مجتمع های پتروشیمی مستقر در عسلویه و نیز شرکت در جلسه استراتژی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی از دیگر برنامه های معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اولین روز سفر به این منطقه است.
همچنین، مرتضی شاهمیرزایی فردا ( جمعه 24 دی ماه)  از طرح های پتروشیمی مستقر در منطقه کنگان بازدید خواهند کرد و در جریان پیشرفت طرح های در دست اجرای این منطقه قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکبر
با سلام
لطفا یه سری هم به پتروشیمی متانول کاوه واقع در بندر دیر بزنید و از نزدیک ببینید چجور دارن از کارگران ،برده داری میکنن
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای