۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۴۵۸۵۸

امضای ۳ قرارداد و تفاهم‌نامه بین مناطق نفت‌خیز جنوب و پژوهشگاه صنعت نفت

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دو قرارداد و یک تفاهم‌نامه پژوهشی در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با پژوهشگاه صنعت نفت امضا کرد.
امضای ۳ قرارداد و تفاهم‌نامه بین مناطق نفت‌خیز جنوب و پژوهشگاه صنعت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، توافقنامه همکاری در حوزه بالادست شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به ارزش هزار میلیارد ریال و قراردادهای تهیه الگوی پیشرفته ژئوفیزیکی مخزن در میدان آغاجاری به ارزش بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال و قرارداد همکاری شناسایی منشأ نفت‌های سطحی و ارائه راهکار برای جلوگیری از نشت نفت میدان آغاجاری به ارزش ۲۶۸ میلیارد ریال با پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.
شایان ذکر است آیین امضای این قراردادها با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، و جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت روز شنبه (۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) در محل غرفه شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
در آیین امضای این تفاهم‌نامه‌ها مدیر امورفنی، مدیر تدارکات و امور کالا و رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز حضور داشتند.
بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌‍بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی