۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۱۴۵۸۶۳

امضا ۵ قرارداد و تفاهم‌نامه پتروشیمی مرجان با دانش‌بنیان‌ها

شرکت پتروشیمی مرجان چهار قرارداد و یک تفاهم‌نامه همکاری با پنج شرکت دانش‌بنیان زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان امضا کرد.
امضا ۵ قرارداد و تفاهم‌نامه پتروشیمی مرجان با دانش‌بنیان‌ها
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، شرکت پتروشیمی مرجان امروز (شنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه دومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی همسو با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ساخت داخل چهار قرارداد و یک تفاهم‌نامه را در غرفه شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان امضا کرد.
این قراردادها بین سپهدار انصاری‌نیک، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان و مدیران عامل پنج شرکت دانش‌بنیان زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان امضا شد.
براین اساس، پتروشیمی مرجان قرارداد تهیه نقشه و ساخت قطعات یدکی مکانیکال سیل را با شرکت دانش‌بنیان «آرتا صنعت آرسن»، قرارداد تهیه نقشه و ساخت مکانیکال سیل را با شرکت دانش‌بنیان «توربو سیل»، قرارداد تهیه نقشه و ساخت قطعات پمپ و توربین را با شرکت «فن ابتکار برتر آریانا»، قرارداد ساخت شیر پروانه‌ای ۳۶ اینچی خط اکسیژن را با شرکت دانش‌بنیان «آترونیک کیش» و تفاهم‌نامه همکاری تأمین و ساخت تجهیزات را با شرکت دانش‌بنیان «نهادین آرمان» منعقد کرد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی