۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۴۶۰۶۲

برگزاری آزمون استخدامی ۴ شرکت پتروشیمی پارس جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت، از جمله شرکت‌های پتروپالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی خبر داد.
برگزاری آزمون استخدامی ۴ شرکت پتروشیمی پارس جنوبی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، سخاوت اسدی امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت‌ها از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین تامین می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی گفت: ظرفیت جذب در این آزمون استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر است که سهمیه جذب در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به صورت صد درصد بومی استان بوشهر و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حداقل جذب ۵۰ درصد نیروی بومی است.
وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون ۲۰ خرداد امسال است و اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس نظارت لازم برای جذب حداکثری نیروی بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی را بر اساس ضوابط و مقررات انجام می‌دهد.
اسدی گفت: دفترچه آزمون در همین هفته منتشر می‌شود و نحوه ثبت نام این آزمون صرفا به صورت اینترنتی است که جزییات آن به اطلاع عموم می‌رسد؛ بنابراین کارجویان مراقب افراد سودجو به هنگام ثبت نام باشند و فریب آگهی‌های تقلبی در این زمینه را نخورند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سعید حسین ابادی
جوشکارباسابقه25سال ساخت درب پنجره جوشکاری انواع سازهای فلزی وغیره.......
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی