۳
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۱۴۶۴۴۴
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر:

پتروشیمی پردیس پرچمدار توسعه بازار و تنوع است

دکتر امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و دکتر اسماعیل قنبری، مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در سفری دو روزه به عسلویه از واحدهای مجتمع پتروشیمی پردیس و سایر شرکت های زیرمجموعه ساتا در منطقه عسلویه بازدید کردند.
پتروشیمی پردیس پرچمدار توسعه بازار و تنوع است
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،    بازدید از واحدهای تولید آمونیاک و اوره، بازدید از سیستم های ارتقا یافته انبارها و دیدار با مدیران و کارکنان واحدهای مختلف شرکت از جمله بخش های این برنامه بود.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در نشستی که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی پردیس برگزار شد اظهار داشت: پتروشیمی پردیس با رکوردهای بی نظیری که سال گذشته در حوزه تولید و فروش محصول داشت یکی از مهمترین شرکت های سودآور هلدینگ نفت و گاز پارسیان و غدیر بود.
دکتر امیرعباس حسینی افزود: لازم می‌دانم از متخصصین و همکارانی که در واحدها و بخش‌های مختلف پتروشیمی پردیس سهمی از افتخارآفرینی و افزایش بهره‌وری در این مجموعه داشتند تقدیر و تشکر کنم.
وی گفت: افزایش تولید و متنوع سازی سبد محصول از ابزارهایی است که در شرایط فعلی باید در دستور کار قرار گیرد و پتروشیمی پردیس در حوزه توسعه بازار و تنوع محصول پرچمدار است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر ادامه داد: تولید اوره دوست‌دار محیط‌زیست با مقاومت مکانیکی و خاصیت آنتی‌کیکی که برای اولین بار در دنیا توسط پتروشیمی پردیس اتفاق افتاده است و برنامه ریزی برای تولید محصولات جدید از نقاط قوتی است که آینده روشنی را برای پردیس در بازارهای جهانی متصور ساخته است.
دکتر حسینی با بیان اینکه برای ایجاد وفاداری سازمانی باید به نیروی انسانی به عنوان سرمایه سازمان توجه شود، اذعان کرد: ایفای مسئولیت های اجتماعی در قبال کارکنان و مناطق پیرامونی، توجه به رفاه خانواده‌ها و آموزش‌های فرا سازمانی و متناسب با علوم و تکنولوژی های روز دنیا بر افزایش تعلق سازمانی کارکنان و افزایش بهره وری تأثیر به سزایی دارد که باید به آنها توجه شود.
وی درخصوص پروژه پتروشیمی همت به عنوان فاز چهارم پتروشیمی پردیس گفت: پروژه همت از اولویت های ماست و باید با استفاده از ظرفیت های مالی داخلی و خارجی برای اجرایی شدن آن در کمترین زمان ممکن و با استفاده از تکنولوژی های روزآمد برنامه ریزی مناسبی صورت پذیرد.
 دکتر اسماعیل قنبری، مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان نیز در این نشست موفقیت پتروشیمی پردیس را حاصل کار تیمی و تلاش های همه متخصصین و تلاشگران این مجموعه عنوان کرد و افزود: قدردان زحمات همه عزیزان هستیم و از هر برنامه و فعالیتی که برای بهبود شرایط زندگی و افزایش سطح رفاه پرسنل نیاز باشد حمایت خواهیم کرد.
دکتر غلامرضا جمشیدی مدیرعامل پتروشیمی پردیس در این نشست گزارشی از آخرین دستاوردهای پتروشیمی پردیس در حوزه تولید و صادرات محصول، مسئولیت های اجتماعی، توسعه منابع انسانی، استفاده از فناوری های روز دنیا در سیستم های انبارداری، بومی سازی کاتالیست ها و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی در مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات ارائه کرد.









ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ماهیانه برای هر خبر چقدر میده نفت ما؟
واقعا پردیس به یک حسابرس خوب نیاز داره
چقدر پول برای تبلیغ!!!
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی