کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فساد در یکی از پتروشیمی‌ها

4 تير 1401 ساعت 13:06

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به فساد در یکی از پتروشیمی‌ها گفت: از حقوق‌های چند صد میلیونی تا بذل و بخشش چند هزار میلیاردی به بیگانگان در پرونده موجود بود.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،    ابراهیم رضایی در گزارشی در فضای مجازی با اشاره به پیگیری‌های هفته گذشته خود بیان کرد: از ابتدای هفته درگیر پرونده تخلف و فساد یکی از پتروشیمی‌ها بودم، حیرت کردم از اینکه نسبت به بیت‌المال و اموال ملت ایران اینقدر کوتاهی صورت گرفته است.
وی افزود: از حقوق‌های چند صد میلیونی گرفته تا بذل و بخشش چند هزار میلیاردی به بیگانگان در پرونده موجود بود. به دوستانی که پیگیر بودند قول دادم که از همه ظرفیت‌های موجود برای مقابله با عاملان فساد و بازگرداندن وجوه از دست رفته به بیت‌المال استفاده کنم.
وی گفت: سوال از وزیر نفت در مورد اجرای ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه و بکارگیری نیروهای بومی استان در صنایع نفت و گاز را به امضای بیش از ۳۰ نماینده مجلس تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردم. فرایند استخدام‌های اخیر بر خلاف قانون و به ضرر نیروهای بومی است، از معاون وزیر اقتصاد در مورد مالیات گزاف از اصناف سوال کردم و گفتم که اصناف شاکی‌اند و توان پرداخت چنین مالیات‌های نجومی را ندارند، پاسخی نداشت!
 
منبع: مهر 


کد مطلب: 146640

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/146640/فساد-یکی-پتروشیمی-ها

نفت ما
  https://www.naftema.com