۱۱
۸
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۴۷۴۷۰
اختصاصی نفت ما؛

آغاز تغییرات گسترده در سرمایه گذاری غدیر

بعد از انتصاب مازیار حسینی، بعنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، خبرها از آغاز تغییرات گسترده در هلدینگها، شرکت های تابعه و پتروشیمی ها حکایت دارد. 
آغاز تغییرات گسترده در سرمایه گذاری غدیر
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  سرمایه گذاری غدیر که شامل هفت هلدینگ تابعه است، در دولت جدید بغیر از هلدینگ نفت و گاز پارسیان، شاهد تغییرات نبوده و بنظر می رسد بعد از عاشورا و تاسوعا جابجایی های گسترده ای در این شرکتها و همچنین شرکت های پتروشیمی اتفاق بیفتد.
شنیده ها حاکی است جایگزین اکثر مدیران هلدینگ ها انتخاب و مراحل قانونی را طی می کند. گفتنی است دکتر مازیار حسینی بدلیل حضور در هلدینگ ساختمانی غدیر، شناخت کافی از سرمایه گذاری غدیر دارد و انتظار می رود بعد از یک سال از استقرار دولت جدید مدیران ناکارامد و مساله دار جای خود را به مدیران سالم، پاک دست و کارامد بدهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احمد
انشاءالله که خیر باشد و خداوند خودش رحم کند، تا کنون هر مدیر و یا دولتی امده گفته که قبلیرها دزد و اختلاسگر بودند و من پاک دست و متخصص هستم و آمده ام که همه همه چیز را درست کنم ، ولی متاسفانه پس از گذشت مدت کوتاهی معلوم شد که صد رحمت به تیم دزد و نا کارآمد قبلی، و هربدی رفت بدتری جایگزینش شد.
انشالله مدیر عامل ایرانول هم مدیران ناکارآمد قبلی را برکنار کنه
انشاالله عبدالرحیم شمس الدینی و بابک طاوسی هم از عضو هیئت مدیره پالایشگاه شیراز بروند
غلامرضا
این مجوعه بزرگ با ورود به عرضه نفت و مدیریت منابع استراتژیک نه تنها قدرت خود رو به همگان اثبات بلکه بهترین یار برای منابع مالی کشور در زمان تحریم های فعلی میباشد .
امیدوارم که با انتخاب هیئت مدیره های موفق در پالایشگاهها و پتروشیمی های زیر مجوعه بتواند برای خود و پرسنل زحمت کش نفت مقامی خادم در سایه پر افتخار ولی امر مسلمین کسب نماید .
محمد
تنها شرکت پالایشی که دو دستی مدیران عامل اسبق و سابق خود را که کلیه پرسنل از مدیریت آنها ناراضی هستند هنوز در هیئت مدیره نگهداشته است پالایشگاه شیراز است.
محمد
مدیران عوض میشوند با ذهنیت اصلاح وتمیز شدن دورو بری های خودشون را تغییر میدهند مدیران قبلی جای دیگر سوار کار میشوند فقط مهره ها جابجا میشوند در این تغییر وتحول چه سودی برای مردم خواهد داشت مردم همان مردمی هستند که بودند
alireza
این دو سالی که آقای امیر عباس حسینی سکان غدیر رو دست گرفتن ، هلدینگ از این رو به اون رو شد ، چه دلیلی داشت که برکنار بشن، حیف واقعا
مدیران وروسای امور پتروشیمی فجر همواره در حال گشت وگذار واستفاده از امکانات دولتی وخوردن وچاپیدن شرکت توسط خود واعضای خانواده شان هستند واکثرا هم فرزندانشان جز دستگیر شده گان اغتشاشات بودند
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی