۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۵۰۶۸۲

افزایش سرقت کارت سوخت کامیونداران

دو هفته از درخواست سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از شرکت‌های حمل‌ونقلی برای افزایش ظرفیت ناوگان فله بر می‌گذرد.
افزایش سرقت کارت سوخت کامیونداران
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، این سازمان از شرکت‌های حمل‌ونقلی خواسته بود باتوجه به انباشت کالای اساسی در انبارهای بندر امام، نسبت به اعزام ناوگان به این بندر جهت حمل‌ونقل کالاهای اساسی به مناطق شمالی و مرکزی ایران اقدام کند.
 در همین حال، برخی رانندگان از ناامنی در جاده‌ها و فضای نامناسب برای تردد کامیون‌ها خبر می‌دهند. چنان‌که در برخی از گروه‌های رانندگان در شبکه‌های اجتماعی، از دو اتفاق خبر داده شده است: 
اتفاق اول، ناامنی در جاده‌ها توسط برخی خودروهای شخصی و سرنشینان آنهاست. برخی رانندگان کامیون می‌گویند در جاده‌های جنوبی کشور، بارها با موانع و مشکلاتی مواجه شده‌اند که طی مسیر را دشوارتر کرده است.
یک راننده کامیون که در مسیر یزد به بندر امام تردد کرده می‌گوید: «هفته گذشته دو شب متوالی سرنشینان یک خودرو ۲۰۶ سفیدرنگ به کامیون‌ها سنگ پرتاب کرده و شیشه‌های آنها را شکسته‌اند.» او می‌افزاید که «پس از تماس با پلیس ۱۱۰، اپراتور به آنها اعلام کرده با کمبود نیرو روبه‌رو است و اگر شکایتی دارد باید به نزدیک‌ترین شهر مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کند تا سیستم پلیس امکان رد‌گیری داشته باشد.» او اضافه می‌کند که «رانندگان در چنین شرایطی اصلا نمی‌دانند که باید چه کار کنند و چه نهاد و دستگاهی خسارت آنها را می‌دهد؟ بنابراین گزینه اول آنها، پاسخ ندادن به تقاضای موجود است.»
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رضاشفیعی
بنده راننده کامیونت هستم که به هیچ دلیلی کارت سوختم سوخته الان بیست روزه که بیکارهستم به هر ارگانی هم میرم هیچ کس پاسوخ گو نیست بارمنم اکسرا دارو هستش به خدا زندگیم داره خراب میشه ازبیکاری دیگه نمیدونم چکارکنم کجابرم خواهشن یک فکری به حال ما بکنین چقدر طول میکشه تا کارت جدید واسه ما بیاد
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای