۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۵۲۴۷۴
فرصتی مغتنم برای حضور شرکت های ایرانی در بازار پاکستان؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پتروشیمی و انرژی پاکستان

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پتروشیمی و انرژی پاکستان از ۱۹ لغایت ۲۱ اسفندماه در کراچی پاکستان برگزار می گردد.
برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پتروشیمی و انرژی پاکستان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پتروشیمی و انرژی کراچی بعد از سه سال توقف به دلیل همه گیری کرونا، مجدداً کار خود را آغاز می نماید.
در این نمایشگاه، شرکت های مطرحی از کشورهای روسیه، چین، آلمان، ترکیه و ... در زمینه نفت، گاز و انرژی از جمله صنعت پتروشیمی و آب و برق حضور دارند.
پاکستان با توجه به مرز مشترک، جمعیت قابل توجه مصرف کننده و نزدیکی فرهنگی با ایران می تواند فرصت و بازار ایده آلی برای حضور پرقدرت شرکت های تولید کننده و شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد.
شرکت های علاقمند به حضور در این نمایشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفنهای ۸۸۶۵۳۳۷۲ یا 88653307-021 تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه به سایت شرکت میلادنور و از طریق لینک  https://www.miladfair.com/images/gallary/pakistan/form-power-pak.pdf  
فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایند.
شایان ذکر است این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، ساتکاب، شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی(OPEX) و خبرگزاری نفت ما به عنوان حامی رسانه ای این رویداد، برگزار می شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی