۴
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۱۴۱۰۰۹

ضرورت اصلاح ساختاری در حفاری شمال 

محمود شعار تاج احمدی
از زمان حضور پرویز فتاح در بنیاد مستضعفان روند شفافیت و سودآوری شرکت های زیر مجموعه این بنیاد افزایش یافته و عملا بنیاد مستضعفان از بنگاه خیریه به یک مجموعه مولد و سودآور و دارای ضابطه تبدیل شده است. در این مسیر شفافیت در معاملات و مبارزه با فساد به شدت مشهود است .
ضرورت اصلاح ساختاری در حفاری شمال 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   از طرفی حمایت از نیروی انسانی در شرایط تولید و خدمات از بدیهی ترین اصول هر سازمانی است، اما از سوی دیگر همین قشر زحمت کش در صورت ایجاد نارضایتی می تواند پاشنه آشیل سازمان خود شود. 
بر اساس اطلاعات رسیده به"نفت ما" گفته می شود برخی از مدیران شرکت حفاری شمال که در زمان تصدی عیدی مدیر عامل سابق وارد حفاری شمال شده اند و یا از افراد نزدیک به وی سعی در ایجاد نارضایتی و احتمالا در روزهای آتی ترغیب کارگران به تجمعات اعتراضی جهت انحراف افکار عمومی و عدم پیگیری برخی تخلفات احتمالی و حواشی مالی شرکت مذکور را دارند.
شنیده ها حاکی است چندی پیش نیز در بازدید محمد زیار مدیر عامل هلدینگ انرژی گستر سینا در استان خوزستان برخی از پرسنل با تحریک همین افراد اقدام به ازدحام و اعلام نارضایتی نسبت به مدیران و برخی پیمانکاران غیر همراه مجموعه مدیریتی نموده اند.
به نظر می رسد با حضور مدیریت جدید در شرکت حفاری شمال، بازنگری در روند مدیریت شرکت و فرآیندهای معاملاتی میبایست در اولویت قرار گیرد ،همچنین  بررسی معاملات چند ساله اخیر شرکت که مورد اعتراض اعضای هیات مدیره واقع گردیده بود حسابرسی ویژه گردد.
مجموعه های نظارتی بررسی نمایند که علت سکوت حراست و حسابرس شرکت در خصوص ابهامات موجود و انفعال در مقابل جریان مذکور چه بوده است؟
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


محمود بهرمان
بنام خدا من یکی از پرسنل رسمی شرکت حفا ی شمال هستم به نظر من یک ‌‌ا گروا ویژا باید اول عملکرد حراست شرکت حفا ری شمال را باید مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد تا متوجه تخلفات بسیار زیاد حراست در همه زمینه ها شوید نمونه آن تعویض مرتب روسای حراست پایگاا اهوا بدلیل تخلفات متعدد
محمود بهرمان
بنام خدا من یکی از پرسنل رسمی شرکت حفاری شمال هستم که ۱۲ سال است در این شرکت میباشم به نظر من اول باید جلوی حراست شرکت گرفته شود چون تمام تخلفات شرکت ریشه در .... و وجود افراد نالایق در این مجموعه میباشد اگر نفرات .... شرکت افراد سالم و امینی بودند نباید چنین اتفاقاتی میافتاد یکی نیست جلوی کثافت کاری ها و دزدی ها رو بگیره
محمد
خدا ........... و ...............مالی را به هزار درد گرفتار کنه .تمام سهامداران در زمان مدیریت ......... نابود شدند بی لیاقت ترین مدیرعامل که در بهترین شرایط عملیاتی سهم را به حداقل رساند در زمان ......بود انشالله ..... هم اخراج شود .من نمی دانم فتاح چکار میکنه از این خیانت ها فسادها خبر ندارد.
باسلام،بنظر میاد در سیستم مدیریتی حفاری شمال یک حلقه بسته ای بر اساس منافع اقتصادی تشکیل شده که در تمام مدیریت ها افراد همسو با اهداف حلقه شناسایی و بقیه پرسنل به نوعی به حاشیه رانده شده است و متاسفانه باید عنوان کرد که در این حلقه نیروهایی از مجموعه حراست شرکت و بازرسی داخلی نیز وجود دارد.
مجید خلفیان
با سلام
ضمن خیر مقدم به مدیرعامل محترم حفاری شمال جناب آقای عاصمی
انتظار داریم که ایشان با درایت وبازنگریدر ساختار سازمانی شرکت جهت تعیین تکلیف نیروهای رسمی با سابقه وبلا تکلیف اقدام فرمایند یا این نیروها را ترخیص و بازنشسته کنندویا بکار گمارده شوند،امیدوارم که آنچه راه صواب است در پیش گیرندوباعث خوشحال این افراد گردند و دعا و عاقبت به خیری برای خودشان