۶
۳۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
کد مطلب : ۱۵۱۷۲۴

در شرکت عملیات اکتشاف نفت چه خبر است؟

شنیده ها حاکی از این است که جوانی بدون تجربه و تخصص در صنعت حفاری ،حقوق ماهیانه نود میلیون تومانی در این شرکت دریافت میکند این در حالی است که بعضی از کارکنان دستگاه های حفاری در مناطق عملیاتی دریافتی ماهیانه هشت میلیون تومانی دارند.
در شرکت عملیات اکتشاف نفت چه خبر است؟
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، شرکت عملیات اکتشاف نفت یکی از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت است.
م.م.پ جوانی که با مدیر عامل فعلی این شرکت سابقه مشارکت و مالکیت در قالب چندین شرکت خصوصی در قبل بوده است این روزها به مرد همه کاره و ام المشاغل شرکت عملیات اکتشاف نفت تبدیل شده است.
لازم است صندوق بازنشستگی نفت و نهاد های نظارتی وارد این موضوع شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


صادقی
لطفا از صحت خبر اطمینان پیدا کنید.
این خبر صحت ندارد.
گلشناس ارشد
ننگ با انگ پاک نمی شود.
مدیر رشوه بگیر را بندازین دور - همه میدونن کی رو میگیم.
لعنت بر هرچی دزده -
پول حروم رو ممکنه خورد ولی با خون و درد پس میدی و خوردن نداره.
ایشاله ویلاهایی که کنار دریاچه وان ترکیه و شمال ایران با پول رشوه گرفتی تو سر هرچی دزد و رشوه بگیر هست خراب شود میستر چک
M
سلام منظور شما کی هست دقیقا ؟
رضایی
آیا مدرکی دال بر دریافت این حقوق وجود دارد؟؟؟
آیا ایجاد حاشیه برای شرکتها با خبرهای بدون منبع ایجاد میشود یا خیر؟لطفا توضیح دهید
برادر بسیجی حاج سلیمی
قطعا نفت ما با سند خبر رو کار کرده- خدارو شکر آقای چک و تیم فاسد در اکتشاف، طی ۴ سال گذشته، هرکی رو که ذره ایی باهاشون همراه نبوده حذف کرده- پس قطعا این خبر با مدیریت آقای چک و تیم ایشان منتشر شده تا در ایجاد یک حاشیه، به ارتزاق خودش ادامه بدهد.
علیرضا
جهت اطلاع این خبر کاملا موثق است و دریافتی ایشان ۸۶ میلیون تومان بوده است.
هاشم مزارعه هویزه
بنده از سال ۱۳۸۸ تاسال ۹۴ در شرکت عملیات اکتشاف در سمت ارشد برق و سمت ارشد سیار برق و رئیس تعمیرات برق مکانیک . که بعد تبدیل به شرکت صبا بود و با حفظ سمتهای فوق مسول بازسازی دکلهای ۲۰۲و۲۰۱ در محوطه یارد نفتکاو و باز رئیس پشتیبانی هم بودم نشنیدم کسی چنان حقوقی گرفته باشد
عزیز خوبه میگی سال ۹۴.
دوتا مدیرعامل تا الان عوض شدند و نسبت تورم به کنار.
الان هم میبینیم یک تیم فساد شکل گرفته که تا الان شاهد عملکردش هستیم
oeoc
با سلام
لطفا ریشه مفسدین در اکتشاف رو بزنین. همون ها که چک رشوشون در اویک و ویکی پدیا رسانه ایی شد
داوود
از این ظلم آشکار تر که یه عده محدود قرارداد خودشون رو یکساله زدن بقیه رو ۳ ماهه. هر روز هم با وقاحت تمام ما رو میبینن. از رانت بدتر و کثیف تر؟؟
با سلام
یک مافیا در عملیات اکتشاف نفت وجود دارد که در واقع قبل تر در شرکت تامین دکل صبا و حفاری پرشیا بودند و با مرج شدن و ادغام این شرکت ها، به عملیات اکتشاف نفت امدند.
مافیایی که گلوگاه های اصلی شرکت مثل مالی() و پروژه() را در دست دارند. قبل تر هم مفاسدشون مانند دریافت چک رشوه در وبسایت های نفتی افشا شد ولی چون در دولت قبل، برخی مسئولین بالادستی، هواشون رو داشتند، بحث رو به انحراف کشوندند و با رسانه ایی کردن موضوع به صورت مهندسی شده توسط عاملین مفاسد و به نحوی مدیریت شده، با ایجاد حاشیه و اخراج تعدادی از نیروهای فنی به بهانه رسانه ایی کردن اخبار شرکت و... فسادشون رو پشت حاشیه پنهان کردن.
الان هم چون داریم به پایان سال نزدیک میشیم و قراردادهاشون داره تموم میشه، همون تیم فاسد داره پوست موز میندازه زیر پای قائم مقام جوان مدیرعامل، همون تیم فاسد حمایت کرده که قائم مقام جوان حقوق بالا بگیره و بعد بحث رو رسانه ایی میکنه تا حاشیه درست کنه و در سایه حاشیه به بقای کاریشون ادامه بده.
بهمن پارسال، در یک فاجعه مدیریتی، سه مدیر مالی از عملیات اکتشاف رفتند(نه معاون مالی) کسی تا حالا تحقیق کرده چرا؟؟؟. مدیران مالی فعلی که جدید هستن، چه کسی .................... دسترسی به اسناد مالی حقوق ها داره و میتونه رسانه ایی کنه.
در وصف این تیم فاسد:
۱- قرارداد خودشون و مدیران دیگه رو ۱ ساله بستن ولی پرسنل زحمتکش و مظلوم دکل و دفتر تهران رو ۳ ماهه و ۶ ماهه بستن. این اقدام رانت گونه در آخرین روزهای مسئولیت مدیرعامل سابق و برای اولینبار در تاریخ شرکت انجام شد. چرا حقوق چندتا معاون و مدیر باید ۱ ساله باشه، بقیه ۳ ماهه و ۶ ماهه، حتی کارکنان دفتر تهران.
۲- یک مقام سابق شرکت عملیات اکتشاف نفت قبل از اخراج، در یک حرکت برنامه ریزی شده به شرکت کاله رفت، الان تمام محصولات دکل ها اعم از شیر، دوغ، ماست، پنیر و... محصولات کاله هست در حالی که سالهای قبل برندهایی میدادن که حتی یبارم اسمشون رو نشنیده بودیم. یک مقام مسئول در واحد پشتیبانی دکل و کمپاس های دکل، با نسبت فامیلی خاص با یک مقام سابق هست که با لیسانس قایق سازی وارد شرکت شد و ظرف حدود ۹ ماه، کارشناس، کارشناس ارشد، رئیس و مدیر شد ().
۳- یک مقام ارشد در پروژه های حفاری ()، که به مستر چک معروف هست، انواع چک های رشوه ایشان افشا شد، از چک رشوه تلویزیون برای ارتقای پرسنل سیالات دکل تا چک رشوه بخاطر سکوت در قبال دریافت مواد خراب سیالات، همه اسناد در حراست اویک موجود هست.
اینطور میشه که فیش های نجومی میاد بیرون. باید دید چه اشخاصی این بستر رو فراهم کرده...
m
سلام این اطلاعات رو شما از کجا دارید
کارمند شجاع
اکتشاف مرکز مفاسد هست. همه اون داخلی ها میدونن.
اگر فیش ۹۰ تومنی برای یک مسئول که به قول نفتما شریک مالی مدیرعامل هست و کلا ۱۰ سال سابقه نداره، فساد نیست پس چی هست. از نفت ما خواهشمندیم که در خصوص چک های رشوه که یک مقام در اکتشاف گرفت و سوابق آن در حراست اویک هست، اطلاع رسانی و شفاف سازی کنن.
مهندس شیمی
میگن از بهبهان اتوبوسی دارن استخدام میکنن از آبدارچی و نگهبان تا کارشناس. ربطی هم به عضو موطف هیئت مدیره نداره که نماینده سابق بهبهان بوده...
حمید س
وقتی یه آقایی چک رشوه گرفتنش محرز شد، باهاش برخورد نکردین، خروجیش میشه این. باید ریشه فاسدین در عملیات اکتشاف رو خشکوند وگرنه ریشه همه رو میخشکونند.
درسته که مدیرعامل و رییس هییت مدیره اکتشاف به دلیل فساد و در یک روز عوض شدند و بیرون انداختنشون ولی متاسفانه تیم ایشان هستند.
مگه میشه فساد در اون ابعاد توسط یه نفر انجام شه
امیر رضا
ممنون از نفتی ها بابت خبر و اطلاع رسانی. ای کاش در خصوص چک های رشوه توسط یکی از مدیران عملیات اکتشاف در یکی دو سال قبل هم خبر تهیه کنید.
الف
باید دست زالو ها از بیت المال کوتاه شود. قضیه رسانه ایی کردن در اکتشاف برای دیروز امروز نیست. یه عده زالو دارند میخورند و هر موقع احساس ترس میکنند، یه چیزی رو رسانه ایی میکنند تا در حاشیه اون به بقای مدیریتیشون ادامه بدهند.
الان هم که قراردادهای یکسالشون داره تموم میشه، دست و پا میزنند.
از دستگاه های نطارتی درخواست برخورد با متخلفین را داریم.
بامرام
باسلام.شرکت عملیات اکتشاف هیچ گونه حاشیه ومشکلی نداشت.فقط یه عده آدم مذور وبی وجدان میخوان برای مدیران وشرکت حاشیه درست کنن.دوسال پیش هم همین آدمها حاشیه سازی کردن وجواب کارشون گرفتن.
مدیران شرکت عملیات اکتشاف همه خط مقدم مبارزه با فساد هستن چه مدیریت قبلی چ مدیریت جدید .
و این وصله ها به این مدیریت نمیچسبه
تهمت نزنید به مدیران پاک شرکت..
وقتی شرکت اکتشاف با این مدیران کاردان و پاک تخته گاز به سوی چشم اندازه ها و افق های پیشرو حرکت میکند عده ای معلوم الحال میخواهند برای این عزیزان و شرکت حاشیه درست کنند.
اما مثل دو سال پیش کاری از پیش نمی‌برند
با مرام
شرکت عملیات اکتشاف .در پروژه دانان و سپهر و منصورآباد و آزادگان و منصوری .. در میان تمام شرکتهای حفاری دارای رکورد زمان حفاری است(به گواه اسناد شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب ) و این افتخار با کاردانی مدیران شایسته بدست آماده و قطعا این شایعات راه به جایی نمیبرد
با مرام
بابا چی گیرتون میاد با این کار و تخریب کردن مدیران یه شرکت بابا جم کنین خودتونو دست بردارین از این خاله زنک بازی.
با مرام
بابا چی گیرتون میاد با ای کاراتون تخریب کزدن مدیران یه شرکت دست بردارین از این خاله زنک بازیتون.
خاله خان باجی
آره دست بردارید - مدیران فاسد رو بندازین دور برن دوغشونو بفروشن.
دزد را چه به کار و ارتزاق از بیت المال
آقای_چک
بیات
چرا نظرات مخالف بعضی کامنتها که حاوی تهمت های ناروا میباشد رو درج نمیکنید
مظفری
اون آقایی که این تهمتها رو به بدون سند میزنه و شما بدون مدرک درج میکنی محض اطلاعتون در دادگاه محکوم شد و محکوم به ۳ ماه زندان پس یکمی تحقیق کنید بعد کامنت نشر بدید
کارشناس ارشد عملیات اکتشاف
خداوند شر تمام مدیران دزد این شرکت را از سر مهندسین و متخصصین کم کند که نفس ما رو بریدند و هر دستور و گندکاری دارند به ما تحمیل میکنند و اگر غیر از چشم بگیم آخر قرار فصل قراردادمون رو تمدید نمیکنند. برای ما سخت میگیرن و خودشون در خفا از کارفرما و پیمانکار، چک رشوه دریافت می کنند. آدم رو یاد علی بابا و ۴۰ دزد بغداد میندازن. هرچی میخورن سیر نمیشن. از بس حریص شدن. تا ۴ روز پیش همه ریشاشون رو میزدن و پروفسوری میذاشتن، الان برای ما ادای حزب الهی ها رو در میارن.
سیالات_حفاری
پروژه های_حفاری
آقای_چک
رشوه خور_اعظم
عملیات_اکتشاف_نفت
بامرام
از کانال نفت ما خواهشمندیم در خصوص چک های رشوه یکی از مدیران فعلی عملیات اکتشاف نفت شفاف سازی کند، اگر رشوه ایی در کار نیست بگن و اگر رشوه ایی در بخش سیالات قبلا گرفته شده، آدم فاسد رو مفتضح کند قبل از اینکه گند فساد در پروژه های حفاری شرکت عملیات اکتشاف در بیاد.
با تشکر از رسانه نفت ما
شاهرخ
با عرض سلام
بنده یک کارگر جزء در شرکت عملیات اکتشاف نفت (۶تومنی) هستم این خبر را تایید میکنم و به وضوح در شرایط شرکت قابل لمس است برای مثال از پرداخت نکردن حقوق ها ، وضعیت بسیار بد خدمات غذایی،نبود وسایل برای دکل ها و بدترین نوع بیمه تکمیلی برای پرسنل،قطع کردن کافی تایم روزانه پرسنل روی دستگاه، بی احترامی به پرسنل توسط نفرات بالا دست و مدیران مربوطه ، بازی با روح روان پرسنل ، تهدید مداوم به اخراج ،سیستم ارباب رعیتی مدیران مربوطه نسبت به پرسنل
در این شرکت تنها چیزی ک برای مدیریت اهمیت ندارد پرسنلی هستن ک روی دکل کار می‌کنند در ضمن شرکت عملیات اکتشاف نفت کمترین حقوق (اداره کاری) را نسبت به شرکت های حفاری در نظر گرفته و هر ماه قول اضافه کردن حقوق را به پرسنل می‌دهد ولی خبری نیست به خاطر همین بیشتر پرسنل در حال رفتن به شرکت های دیگر هستن
موفق و سربلند باشید
بیات
یک نفر در دادگاه محکوم شده و حکم قطعی گرفته به همین جرم نشر اکاذیب یه بنده خدایی هم تعهد داده که دیگه تکرار نمیشه باز نمیدونم دنبال چی هست
بیات
یک نفر در دادگاه محکوم شده و حکم قطعی گرفته به همین جرم نشر اکاذیب یه بنده خدایی هم تعهد داده که دیگه تکرار نمیشه باز نمیدونم دنبال چی هست
حمید سلیمی
ما مرغی نیستیم که با این بادها بلرزیم
مظفری
همه میدونن که این جملات و این ادبیات از کجا آب میخوره دروغ هر چه بزرگتر قبولش بهتر
شیر خان
مثل اینکه دوباره .
کفتار‌ها رفتار کفتاری میکنند

یا که گرگان لحظه‌ای اندیشه هاری میکنند

یا شغالان از سگان قلاده‌ها را می بُگسلند

یا که روباهان دوباره فکر مکاری میکنند

با. این تهمت‌های چک و رشوه. و ریش و حقوق و غیره راه بجایی نمیبرد .
ای کفتارها، ای گرگها، ای شغال‌ها ، ای روباه ها ، بسوزید
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی