۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۱۴۵۹۴۸
خبر خوش مدیرعامل پتروشیمی تخت جمشید در گفت و گوی اختصاصی با نفت ما به سهامداران:

بارگیری مخزن کروی تخت جمشید در خردادماه

اسماعیل موسوی، مدیرعامل پتروشیمی تخت جمشید در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی در گفت و گویی اختصاصی مقابل دوربین “نفت ما “حاضر شد و گفت: پتروشیمی تخت جمشید بزرگترین تولید کننده پلی بوتادین رابر (PBR) و الاستومر استایرن بوتادین رابر (SBR) در ایران است.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، وی ادامه داد: خوراک پتروشیمی تخت جمشید از دو مجتمع پتروشیمی جم و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود.
وی به تامین خوراک پایدار تخت جمشید اشاره کرد و گفت: در این خصوص طرح احداث واحد BD را در دستور کار داریم که قرار داد طولانی مدت با پتروشیمی ایلام منعقد کردیم و در تدارک تهیه زمین برای احداث واحد BD هستیم.
موسوی گفت: یکی از طرح هایی که پتروشیمی تخت جمشید به سرانجام رسانده طرح احداث ۳ مخزن کروی بود که بزرگترین مخازن ماهشهر می باشد که با سرمایه گذاری دوهزار میلیارد ریالی به سرانجام رسیده و خبر خوش اینکه اولین مخزن در خرداد ماه با خوراک بوتاداین بارگیری خواهد شد.
مدیر عامل پتروشیمی تخت جمشید در خصوص سود این شرکت گفت: در سال گذشته سود شرکت رکورد جهشی را ثبت کرد و ۷۰۰ میلیارد تومان سود قابل شناسایی در مجمع اعلام شد و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تصمیم داریم پتانسيل رشد سود آوري بالاتر نسبت به سالي مالي قبل، در مجمع سالانه آتي شركت متصور شویم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی