۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۱۴۷۶۷۸
مدیرعامل پتروشیمی کارون در گفت و گوی اختصاصی با نفت ما تاکید کرد:

تمرکز در فروش می تواند عامل ایجاد تمرکز در فساد شود

مهدی قدیری
مدیرعامل پتروشیمی کارون تصریح کرد: بازاریابی بسیار مهمتر از فساد است، یعنی ما نباید بازارهای هدف و سودده را به بهانه فساد از دست بدهیم. بنابراین هدف از تمرکز در فروش باید بازاریابی باشد نه جلوگیری از فساد.
فایل ویدیو
علیرضا صدیقی زاده، مدیرعامل پتروشیمی کارون در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  در پاسخ به این سوال که بعد از توسعه صنعت پتروشیمی تفکری شکل گرفته است که اگر فروش را متمرکز کنیم، می توانیم از فساد جلوگیری کنیم؟ با طرح این پرسش که تمرکز در فروش در چه چیزی و چه زمانی؟ گفت: زمانی که سیاست یکپارچه فروش را داشتیم تحت تحریم نبودیم، به بازارهای خارجی دسترسی داشتیم و حسابهای بانکی هم مشکلی نداشت اما امروزه این شرایط تغییر کرده و امروز نمی توانیم سیاستی که بیست سال پیش در خصوص فروش تصمیم گیری می کرد را امروز استفاده کنیم و نتیجه هم بگیریم.
تمرکز در فروش هم می تواند از برخی مفاسد احتمالی جلوگیری کند و هم می تواند فساد را هم متمرکز کند، یعنی تمرکز در فروش می تواند تمرکز در فساد هم ایجاد کند و این خطرناک است.
صدیقی زاده تاکید کرد: ما باید برای هر محصولی یک نسخه خاص خود را برای فروش داشته باشیم، نکته ای که حائز اهمیت هست این است که ما محصول را می فروشیم که فساد ایجاد نکنیم یا محصول را می فروشیم که بازاریابی کنیم؟
وی تصریح کرد: به اعتقاد من بازاریابی بسیار مهمتر از فساد است، یعنی ما نباید بازارهای هدف و سودده را به بهانه فساد از دست بدهیم. بنابراین هدف از تمرکز در فروش باید بازاریابی باشد نه جلوگیری از فساد.
مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: در دنیای امروز مشتری وفادار است که حاشیه سود را تامین می کند، و بازاریابی است که مشتری وفادار را ایجاد می کند، اما موضوع مارکتینگ تخصصی نشده و به همین علت بخشی از درآمد شرکتها به دلیل نداشتن مشتری وفادار و بازاریابی تخصصی از دست می رود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حالش خوبه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی