۶
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۱۴۹۹۰۴
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در گفتگوی تصویری با نفت ما خبرداد:

انعقاد تفاهمنامه ساخت ماشین آلات حساس

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در خصوص برگزاری نخستین همایش توسعه روابط با شرکتهای دانش بنیان و فناور اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تامین نیازهای پتروشیمی بندر امام از طریق تکیه بر توان دانش و توان ساخت داخل است و این هدف در این همایش که مسائل آن بحث شد و منجر به تبیین و حل مسائل گردید و نهایتا منجر به عقد تفاهمنامه و قرارداد شده که به صورت محصولات و خدمات به ما ارائه خواهد شد.
فایل ویدیو
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، دکتر سپهدار انصاری نیک  در گفتگوی تصویری با نفت ما ، افزود: این همایش می تواند یک الگو باشد برای اینکه در آینده هم دیگر صنایع و بنگاه های اقتصادی از توان دانش بنیان ها استفاده بکنند.
 
انصاری نیک در مورد میزان استفاده از ساخت داخل در پتروشیمی بندر امام گفت:  پتروشیمی بندر امام با دعوت از 300 شرکت دانش بنیان باعث شده که 400 نفر از متخصصین درگیر موضوع اشتغال آفرینی شوند و این یک کار الگو است. لذا برنامه داریم 80 درصد از مواد شیمیایی و کاتالیست ها و 70 درصد از قطعات یدکی مورد نیاز کارخانجات پتروشیمی بندر امام را از طریق شرکتهای دانش بنیان داخلی تامین بکنیم و قراردادهایی هم که در حاشیه این همایش منعقد خواهد شد، شامل ماشین آلات حساسی همچون کمپرسورها، توربین ها و پمپ ها می باشد.
 
شایان ذکر است که همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» به‌مدت دو روز از روز شنبه ۱۴ آبان‌ با حمایت شرکت پتروشیمی بندر امام به‌عنوان بزرگترین شرکت‌ پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام چرا ديگه در مورد اقا داماد پر حاشيه چيزي نمي نويسيد كنار اومديد مگه ميشه يك بچه 32 ساله بدون تجربه رو بذارن مدير عامل اريا ساسول . عضو هيات مديره نفت پارسيان ئ رييس كميته فروش اوره پارسيان و مشاور وزير خوب اين كه اينقدر توانمند هست به بچه هاي وزير بگيد بذارنش وزير هم براي خودشون بهتره و هم بابا استراحت كنه الان تو پارسيان همه ميگن همه كاره اين بچه هست
تنها مدیر باسواد نفتی دکتر انصاری نیک هستش
امیدوارم به زودی مدیرعال شرکت ملی پتروشیمی بشه تا تمامی طرح های پتروشیمی کشور با برنامه ریزی دقیق پیگیری بشن و صنعت پتروشیمی کشور در جایگاه واقعی خودش قرار بگیره
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای