کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر نفت درگذشت کاظم پور اردبیلی را تسلیت گفت

27 ارديبهشت 1399 ساعت 8:49

 بیژن زنگنه وزیر نفت در صفحه توییتر خود درگذشت حسین کاظم پور اردبیلی را تسلیت گفت. 


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
‏انالله و اناالیه راجعون
‏باورم نمی‌شود که دوست شفیقم،حسین کاظم پوراردبیلی، ناگهان این جهان فانی را به سوی سرنوشت ابدی ترک گفته باشد و من درسوگ اونشسته باشم.امامرگ،هم واقعیت و هم حقیقتی است که که دیر یا زود،گریزی از آن نیست و جز تسلیم چاره ای در برابر آن نیست.

▪️قریب ٢٣ سال همکاری نزیک با حسین کاظم پور ، مرا درموقعیتی قرار می دهد که می توانم شهادت بدهم که او ، انسانی متدین ، فرهیخته ، متواضع ، بسیار شرافتمند و خدمتگزاری راستین و بی ادعا برای ملت ایران ، وفادار جمهوری اسلامی و عاشق ایران بود و سربلندی و پیشرفت ایران، دغدغه هميشگي اش بود.

▪️از بارز ترین وجوه شخصیتی او، صراحتش در بیان عقایدش بود. او دیپلماتی برجسته بود که بیش از 3 دهه از منافع ملی ما در اوپک ، در سخت ترین شرایط و به رغم همه نا ملایمات، هوشمندانه و جانانه دفاع کرد.

▪️او در دولت شهید رجایی ، وزیر بازرگانی بود و جانباز انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی در  7 تیر 1360  بود، ولی هرگز از جانبازی خود و یا از خدماتش در دوران جنگ با کسی سخن نگفت.

▪️او برای خدماتش از کسی اجر و مزدی نمی طلبید. امروز او با ره توشه ای پر بار از خدمت صادقانه به مردم و کشورش ، در برابر داور نهایی هستی ایستاده است.

▪️این مصیبت را به خانواده ایشان ، به ملت ایران و به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تسلیت عرض می کنم و از خداوند قادر متعال برای آن عزیز ، غفران و رحمت واسعه طلب می کنم . خداوند او را با اولیای خود محشور فرماید و به بازماندگان محترمش صبر و اجر عطا فرماید.
‏غفرالله له و لنا

 


کد مطلب: 123226

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/123226/وزیر-نفت-درگذشت-کاظم-پور-اردبیلی-تسلیت-گفت

نفت ما
  https://www.naftema.com