کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت‌های نفت خزر با همکاری دانش‌بنیان‌ها

8 تير 1399 ساعت 13:56

فعالیت‌های اداره زمین‌شناسی شرکت نفت خزر با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان در حال اجراست.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   رئیس زمین‌شناسی شرکت نفت خزر گفت: اداره زمین‌شناسی از سال ۹۸ اجرای دو پروژه پژوهش‌محور با موضوع گل‌فشان‌ها و دلتاهای حوضه خزر جنوبی را با شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کرده است. پروژه مکانیسم تشکیل گل‌فشان‌ها و اثرات آن در ایجاد مخازن هیدروکربوری با استفاده از تکنولوژی سنجش از دور عنوان پروژه‌ای است که با شرکت پارس‌ آرین زمین و پروژه مدلسازی حوزه رسوبی و تعیین محدوده عملکرد دلتاها و گسترش سنگ مخزن در حوضه جنوبی دریای خزر با شرکت دانش‌بنیان انرژی توانا کیش در حال پیگیری است.

فرید طاعتی با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی این پروژه‌ها اظهار کرد: بخشی از پروژه‌های پژوهشی اداره زمین‌شناسی مدیریت اکتشاف شرکت نفت خزر در محدوده دریاست که در این بخش بیشتر فعالیت‌ها به کمک فناوری‌های سنجش از راه دور و تصاویر ماهواره‌ای و با استفاده ازخطوط لرزه‌ای اجرا می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون با همکاری اداره پژوهش و فناوری شرکت سه پروژه در حال اجراست که این پروژه‌های پژوهشی از سوی اداره پژوهش و فناوری به مدیریت اکتشاف شرکت نفت خزر سپرده شده و یکی از این پروژه‌ها مربوط به اداره ژئوفیزیک و دو پروژه دیگر مربوط به اداره زمین‌شناسی است.


کد مطلب: 124795

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/124795/فعالیت-های-نفت-خزر-همکاری-دانش-بنیان-ها

نفت ما
  https://www.naftema.com