کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سینوپک واحد جدید مدیریت ریسک راه‌اندازی می‌کند

10 تير 1399 ساعت 7:46

سینوپک چین استخدام نیرو برای واحد جدید مدیریت ریسک این شرکت را آغاز کرده است.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    براساس بیانیه‌ای که روز یکشنبه (هشتم تیرماه) در حساب رسمی ویچت شرکت دولتی انرژی چین منتشر شده، شرکت پتروشیمی چین یا گروه سینوپک، استخدام ۶ پست مدیریتی برای واحد مدیریت ریسک کالا را آغاز کرده است.
سینوپک اعلام کرد: این شرکت جدید که به‌طور رسمی با نام شرکت مدیریت ریسک سینوپک چائویانگ و با سرمایه ۳۰۰ میلیون یوان (۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار) ثبت شده است، خدمات مالی را به بخش نفت و پتروشیمی از جمله پوشش ریسک و مدیریت بودجه ارائه می‌دهد.
این نهاد جدید پس از سقوط‌های تاریخی بازار نفت اوایل امسال راه‌اندازی شد، زیرا محدودیت‌های اعمال‌شده برای مهار کنترل ویروس کرونا، رفت‌وآمدها و فعالیت‌های اقتصادی بشر را متوقف کرد.
در این بیانیه آمده است: شرکت چائویانگ قصد دارد نوسانات قیمت مواد اولیه و محصولات تولیدی را به محصولات فرعی قابل معامله تبدیل و به تولیدکنندگان کمک کند خطرات ناشی از نوسانات گسترده قیمت و از دست دادن موجودی را کاهش دهند.
سینوپک برای سمت مدیرعامل و معاون مدیرعامل این شرکت به دنبال متقاضیان واجد شرایط با حداقل هشت سال تجربه در صنعت یا بخش مالی است.
سینوپک بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پتروشیمی چین است.

منبع: شانا 


کد مطلب: 124863

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/124863/سینوپک-واحد-جدید-مدیریت-ریسک-راه-اندازی-می-کند

نفت ما
  https://www.naftema.com