کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه پارس

12 شهريور 1399 ساعت 15:49

با حضور شرکت‌های نفت و گاز پارس، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه، مجتمع گازی پارس جنوبی، پالایشگاه فجر جم، شرکت پایانه‌های نفتی دفتر عسلویه و سازمان منطقه ویژه پارس، کمیته مشترک مسئولیت اجتماعی پارس جنوبی تشکیل می‌شود.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    ایرج خرمدل، مدیرعامل این سازمان در نشست مسئولیت اجتماعی این سازمان گفت: بر اساس ابلاغ آیین‌نامه تکلیفی وزارت نفت، همه فعالیت‌های شرکت‌های منطقه پارس جنوبی در حوزه مسئولیت اجتماعی باید از طریق سازمان منطقه ویژه پارس سازماندهی شود و در چارچوب این ابلاغیه، کمیته مشترک مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه پارس با حضور شرکت‌های مستقر در این منطقه تشکیل می‌شود.
وی افزود: عمده فعالیت‌های این کمیته در زمینه اولویت‌بندی فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی و رفاهی در شهرها و روستاهای منطقه ویژه پارس خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: فرآیند شفاف این کمیته  براساس دیدگاه‌های شرکت‌ها تدوین می‌شود و در قالب آن اولویت‌های عملکرد در حوزه مسئولیت اجتماعی در چارچوب برنامه تکلیفی وزارت نفت اجرا و گزارش‌های مربوطه به صورت GRI به وزارت نفت ارسال می‌شود.


کد مطلب: 127210

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/127210/تشکیل-کمیته-مسئولیت-اجتماعی-منطقه-ویژه-پارس

نفت ما
  https://www.naftema.com