کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه وارده به " نفت ما "؛

شکواییه ای برای مدیرعامل نفت فلات قاره

10 مهر 1399 ساعت 8:49

 آقای سلمان زاده، آیا به قیمت نابودی فلات قاره میخواهید برای مدیران بالادست خودشیرینی کاهش هزینه انجام بدهید؟



 آقای سلمان زاده ،مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره 
سلام؛ نمیدانم از کجا شروع کنم روز اولی که شما معرفی شدید بعنوان مدیرعامل، رزومه حضرتعالی را مطالعه کردم متوجه شدم که سابقه و تجربه عملیاتی ندارید ولی به خودم امید دادم که ایشان جوان هستند و جوانی و پویایی شما بر بی تجربگی غلبه خواهد کرد. در ابتدای حضور که پروژه های بهسازی و... یک به یک بخاطر عدم تامین اعتبار تعطیل شدند در حالی که همه فکر میکردند با توجه به اینکه شما منتخب وزیر نفت هستید، کینه جناب زنگنه از فلات قاره کمتر میشود ولی غافل از اینکه شاید شیخ الوزرا، شاگرد خود را فرستاده که ریشه این شرکت را بزند و فلات روز به روز ضعیف تر شد.

در اقدامی تعجب برانگیز، تمام مناقصات فلات قاره، لغو گشتند، مناقصات نگهداری، بهسازی و بازسازی سکوها، مناقصات EPCF مشخص نیست چه بلایی سرشان آمد، تمام مناقصات شناورها لغو گردید، مناقصات تدارکات کالا و تامین قطعات لغو گردید و حدود ۶ ماه هست که هیچ مناقصه ای بر روی سایت فلات قاره اعلام نگردیده است و... چه برنامه برای آینده فلات قاره دارید؟ 
آیا به قیمت نابودی فلات قاره میخواهید برای مدیران بالادست خودشیرینی کاهش هزینه انجام بدهید؟
 آیا می خواهید همچون رییس خود شیخ الوزرا از شما بعنوان فردی یاد کنند که میلیون ها دلار به نفت و کشور ضرر زدند؟
 آیا از آخر و عاقبت این تصمیمات خود آگاه هستید؟
در اقدامی دیگر شروع به تغییر تمام مدیران و روسای ادارات کردید، مدیرانی که از جنس فلات قاره و دلسوز فلات قاره بودند مدیرانی که تا زمانی که حضور داشتند کورسوی امیدی بود که بتوانند شما را از عواقب تصمیماتتان آگاه نمایند و یک به یک آنها را جا به جا کردید و افرادی را انتخاب کردید که چاپلوسی شما را انجام دهند و در برابر تصمیمات شما هیچ مخالفتی نداشته و همه آنها سرپرست باشند که جرات هیچگونه اعتراضی نداشته باشند، حال ساختمان موناکو را تحویل دادید و ۱۰۰ نفر پرسنل به ساختمان اصلی شرکت اضافه نمودید که خودش جای تامل دارد شاید با این کارها میخواهید بگویید کاهش هزینه انجام داده اید با ۵ نفر در هر اتاق قرار دادن و عدم رضایت در پرسنل به وجود آوردن و شأن و جایگاه پرسنل را پایین آوردن، کرونا گرفتن ۴۰ نفر از کارکنان جای خود، بودجه شرکت فلات قاره در زمان شما کمتر و کمتر شد و به جایی رسیده که از فلات فقط یک تصویر باقی مانده است شاید شاگرد زنگنه آمده است کار ناتمام فلات قاره را در همین مدت کوتاه باقی مانده تمام کند و ریشه این شرکت را بزند. کاش گوش شنوایی بود...


کارمند باسابقه شرکت نفت فلات قاره


کد مطلب: 128383

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128383/شکواییه-مدیرعامل-نفت-فلات-قاره

نفت ما
  https://www.naftema.com