کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستورالعمل جدید کرونایی در نفت فلات قاره

28 مهر 1399 ساعت 12:44

شرکت نفت فلات قاره ایران با توجه به موج سوم اپیدمی ویروس کرونا، دستورعمل‌هایی به‌منظور کنترل ریسک مواجهه کارکنان با این ویروس ابلاغ و تاکید کرد که همه کارکنان این شرکت، ملزم به رعایت این اقدام‌های پیشگیرانه هستند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     بر مبنای تصمیم‌های اتخاذشده در شرکت نفت فلات قاره ایران، کاهش حداقل ۳۰ درصدی حضور کارکنان مدیریت‌ها و واحدهای ستادی برای کنترل ریسک مواجهه وفق دستورعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و از طریق شیفت‌بندی حضور نفرات با اولویت توجه به تراکم فضای اداری استقرار همکاران اجرایی خواهد شد.
همه نشست‌های حضوری داخل سازمانی و برون‌سازمانی شرکت نفت فلات قاره ایران لغو می‌شود (برگزاری نشست تنها در شرایط اضطراری و با مجوز خاص مدیر مربوطه) و برگزاری نشست‌ها مجازی خواهد بود. همچنین مأموریت به مناطق و دیگر شهرها به میزان حداقل ۵۰ درصد کاهش خواهد یافت و دورکاری نفرات آسیب‌پذیر و دارای ریسک بالا (بیماری‌های زمینه‌ای خاص) با هماهنگی خدمات درمانی و منابع انسانی اجرایی می‌شود. همه همکاران نیز ملزم به ترک ساختمان در ساعت ۱۴ و ۳۰ (مگر افراد خاص برای پیگیری موارد ویژه با مجوز بالاترین مقام مدیریت ذی‌ربط) شده‌اند.
توزیع ماسک سه‌لایه میان همه کارکنان ساختمان و همچنین به‌صورت ویژه به کارکنان خدمات اجتماعی، درمانگاه، حراست و اچ‌اس‌یی، استقرار ظروف مایع ضدعفونی‌کننده دست در همه طبقات و در ورودی و تکمیل این ظروف با مایع به‌صورت مستمر، ممنوعیت تردد نفرات خارج از شرکت به ساختمان مرکزی به‌منظور کنترل و کاهش مواجهه (هر مدیریت موظف است برای پیگیری موارد و تکریم ارباب رجوع یک نفر را به حراست ورودی معرفی کند و موارد ترجیحاً از طریق تلفنی، مکاتبه و در صورت مراجعه از طریق تماس از طبقه همکف با رابط معرفی‌شده پیگیری شود، پیگیری نصب دوربین (webcam) و نرم‌افزار ارتباطی برای نفرات کلیدی و همکارانی که باید در جلسات شرکت کنند (به‌منظور جلوگیری از نشست‌های حضوری)، ممنوعیت تردد افراد بدون ماسک در همه ساعات اداری و غیراداری در ساختمان، ضدعفونی مداوم راهروها، اتاق‌ها، آسانسورها، راه‌پله‌ها و... (سرویس‌های بهداشتی به‌صورت ویژه و در چند نوبت در روز ضدعفونی می‌شوند)، جلوگیری از تردد غیرضروری همکاران در طبقات و اتاق‌های کارکنان (برای رعایت فاصله‌گذاری هوشمند و پیشگیری از ریسک مواجهه)، کنترل درجه حرارت کارکنان و مراجعان از طرف دستگاه اسکن حرارتی نصب‌شده در ورودی و سرکشی به طبقات توسط واحدهای اچ‌اس‌یی، حراست و خدمات درمانی برای پایش رعایت مفاد دستورعمل ابلاغی نیز مواردی است که تاکید شده باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
در این دستورعمل‌ها بر آموزش و فرهنگ‌سازی به‌صورت مداوم (از طریق برید، لوکال داخلی و سیستم اعلان و پیجینگ ساختمان و...) و الزام به پایش و کنترل اجرایی کردن همه تصمیم‌های اتخاذشده از سوی همه مدیریت‌ها وفق دستورعمل ابلاغی تاکید شده است.


کد مطلب: 128999

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128999/دستورالعمل-جدید-کرونایی-نفت-فلات-قاره

نفت ما
  https://www.naftema.com