کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای ۸۸۲ عملیات تخصصی در سال ۱۴۰۰

28 فروردين 1401 ساعت 14:34

متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه در سال ۱۴۰۰ موفق به انجام ۸۸۲ عملیات شدند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، علی دقایقی، مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: عملیات‌ تخصصی نمودارگیری، چاه‌پیمایی، نمودارگیری سطحی و مغزه‌گیری، عبور از جداره و حفاری جهت‌دار روی چاه‌های نفت و گاز در قالب خدمات یکپارچه فنی به چاه‌های در حال بهره‌برداری و چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و توصیفی در مراحل تکمیل ارائه می‌شود.
وی گفت: در این مدت ۱۳۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۴۶۸ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۲۴۶ مورد چاه‌پیمایی، دو مورد عبور از جداره و سه مورد عملیات مغزه‌گیری به متراژ ۵۵۸ متر به شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های کلید در دست ارائه شد.
مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران افزود: سال گذشته همچنین ۷ هزار و ۷۳۶ متر حفاری افقی و جهت‌دار روی ۳۰ حلقه چاه انجام شد که انجام آن از نظر ابزار و تجهیزات مورد نیاز و دانش فنی و تخصصی بااهمیت است.
دقایقی اظهار کرد: تقویت گروه‌های تخصصی، تأمین و به‌روزآوری تجهیزات با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فعالیت‌ها به‌منظور پاسخگویی به‌موقع به درخواست شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های بخش خصوصی حسب تأکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار سال ۱۴۰۱ قرار دارد.
منبع:شانا


کد مطلب: 145342

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145342/اجرای-۸۸۲-عملیات-تخصصی-سال-۱۴۰۰

نفت ما
  https://www.naftema.com