کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسمی با حضور رئیس جمهور؛

نفت پارس صادرکننده نمونه ملی شد

1 آبان 1401 ساعت 10:57

در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات که (30 مهرماه) با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از مقامات ارشد اجرایی و تقنینی کشور، در سالن اجلاس سران برگزار شد، نفت پارس به عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1401 انتخاب شد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،   آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در همایش روز ملی صادرات از صادرکنندگان نمونه کشور با اهدای تندیس و لوح یادبود قدردانی کرد.
در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۱۴۰۱ ، تعداد ۶۱۲ شرکت در ۷۶ گروه کالا و خدمات ارزیابی شدندکه در نهایت از ۵۷ صادر کننده برتر با حضور رئیس جمهور تقدیر شد.
همچنین در روند انتخاب صادرکننده نمونه ۱۴۰۱ شاخص‌های مختلفی از جمله «سنجش تولید و سرمایه‌گذاری مشترک با طرف‌های خارجی»، «عمق دانش بنیانی»، «فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار»، «میزان اشتغالزایی»، «میزان نفوذ در شبکه مصرف بازارهای هدف»، «سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده»، «عضویت در تشکل‌های تخصصی صادراتی»، «ثبت برند بین‌المللی» و «استفاده از نیروی انسانی، مصالح و تجهیزات داخلی در پروژه‌های خارج از کشور» دخیل بود.


کد مطلب: 149515

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/149515/نفت-پارس-صادرکننده-نمونه-ملی

نفت ما
  https://www.naftema.com