کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر از پتروشیمی زاگرس در حیطه پدافند غیر عامل

17 آبان 1402 ساعت 11:10

شرکت پتروشیمی زاگرس بخاطر اقدامات موثر در حیطه کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های صنعتی و سرمایه‌های مادی و معنوی و اجرای اصول پدافند غیر عامل در راستای تداوم کسب و کار مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر بخاطر تداوم خدمات در این حوزه به آقای علی اکبر حسینی، رییس HSE این شرکت اهدا شد. 


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در دومین همایش پدافند غیر عامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، از اقدامات شرکت پتروشیمی زاگرس در زمینه پدافند غیرعامل تقدیر شد. 
 این همایش بصورت سالیانه با هدف صیانت در برابر خرابکاری صنعتی و پدافند سایبری با همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، هلدینگ‌ غدیر و شرکت نفت و گاز پارسیان برگزار می‌شود.
 بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی زاگرس بخاطر اقدامات موثر در حیطه کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های صنعتی و سرمایه‌های مادی و معنوی و اجرای اصول پدافند غیر عامل در راستای تداوم کسب و کار مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر بخاطر تداوم خدمات در این حوزه به آقای علی اکبر حسینی، رییس HSE این شرکت اهدا شد. 
در دومین همایش پدافند غیرعامل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، پنل های تخصصی صیانت در برابر خرابکاری صنعتی، رصد و پایش زنجیره تامین تجهیزات حساس، توسعه زیرساخت‌های سایبری، هوشمند سازی پدافند کالبدی، و مقابله با ریز پرنده‌ها ارایه گردید. 


کد مطلب: 160440

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/160440/تقدیر-پتروشیمی-زاگرس-حیطه-پدافند-غیر-عامل

نفت ما
  https://www.naftema.com