کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان

15 فروردين 1403 ساعت 14:16

میری از کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان سیرجان خبر داد و اظهار داشت: پرونده حمل 29 هزار لیتر گازوئیل به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیرجان تشکیل و رسیدگی شد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: متخلف به پرداخت ۱۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
  ارسلان میری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف 29 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان سیرجان خبر داد و اظهار داشت: پرونده حمل 29 هزار لیتر گازوئیل به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سیرجان تشکیل و رسیدگی شد.
وی با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی استان کرمان، افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده قاچاق، متخلف را به پرداخت 15 میلیارد و 65 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


کد مطلب: 164057

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/164057/کشف-۲۹-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-سیرجان

نفت ما
  https://www.naftema.com