کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناکامی قاچاقچیان سوخت در هرمزگان

25 فروردين 1403 ساعت 14:10

سردار "اسماعیلی" گفت: در مجموع 250 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 75 میلیارد و 600میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 4 عدد مشک ماری و کشف 250 هزارلیتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌های خلیج فارس خبر داد.
 سردار " بهادر اسماعیلی " در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان مستقر در شهرستان های قشم، بندرعباس و میناب پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور و مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های  گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق  به کشف 4 عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.
سردار "اسماعیلی" گفت: در مجموع 250 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 75 میلیارد و 600میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد.
سردار " بهادر اسماعیلی" در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان توسط شناورهای اسکورتی قبل از رسیدن مأموران از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.


کد مطلب: 164241

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/164241/ناکامی-قاچاقچیان-سوخت-هرمزگان

نفت ما
  https://www.naftema.com