کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی " نفت ما " ؛ هت تریک این نجومی بگیر؛

 پنجه نجومی بگیر دوشغله بر سفره ساده بازنشستگان نیروهای مسلح

1 مرداد 1398 ساعت 12:12

"ع. و. ز" با دریافت نزدیک به 1.5 میلیارد تومان حقوق طی مدت اشتغال در شستان، از شهرداری تهران با محل خدمت "اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق" حقوق جداگانه دریافت کرده است.


بیش از 3 سال است که ماجرای حقوق‌ های نجومی افشا شده است و تلاش‌ های گسترده‌ ای برای حذف آنها از بدنه اقتصاد، اخراج و بازپس ‌گیری حقوق اضافه ‌شان صورت گرفته است و آنچنان که رئیس دیوان عدالت گفت عده‌ای از آنان با وقاحت و گستاخی در برابر اجرای قانون مقاومت نیز کردند.

بنا بر اطلاعات واصله به  آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  اینبار شرکت سرمایه‌ گذاری سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (شستان) که بنا بر ماموریت با سرمایه بازنشستگان نیروهای مسلح تولید ثروت می کند، درگیر زیاده‌خواهی‌ های یکی از همین دست افراد شده که با آشنایی به منافذ قانون در شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، نزدیک به 6 سال است علاوه بر دریافت حقوق‌های کلان، همزمان هم کارمند شهرداری تهران است و هم کارمند عالی رتبه شستان.

"ع. و. ز" با دریافت نزدیک به 1.5 میلیارد تومان حقوق طی مدت اشتغال در شستان، از شهرداری تهران با محل خدمت "اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق" حقوق جداگانه دریافت کرده است.

با توجه به برحه کنونی جنگ اقتصادی "پایگاه خبری نفت ما" فعلا مایل به افشای جزئیات بیشتر از اتفاقات درون شستان نیست و ترجیح می دهد نهاد های ذیصلاح جهت صیانت از حقوق قشر خدوم بازنشستگان نیروهای مسلح که عمر خود را صرف حفظ تمامیت ارضی و امنیت امروز کشور کرده اند و سرمایه این عزیزان صرف زیاده خواهی این عنصر غیر نظامی و غیر رسمی ساتا شده است وارد شده و ضمن ستادن مازاد دریافتی نجومی و حقوق دوگانه وارد عمل شوند.

نکته جالب توجه آن است که چرا پس از سال ها کار دیوانی و وجود قوانین متعدد، همچنان منافذ کاملا قانونی در این دو نهاد که با بودجه مردمی (یکی مردم تهران و دیگری قشر خدوم بازنشسته) مدیریت می شوند وجود دارد.


کد مطلب: 116208

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/116208/پنجه-نجومی-بگیر-دوشغله-سفره-ساده-بازنشستگان-نیروهای-مسلح

نفت ما
  https://www.naftema.com