کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رد پای مافیای فساد برای تغییرات در پتروشیمی مروارید ؛

واکاوی فساد ۲۰ میلیون یورویی در پتروشیمی مروارید

1 شهريور 1402 ساعت 12:27

پس از ایستادگی همه جانبه غلامپور در مقابل فشار ها و شروع فرآیند بررسی پرونده فوق با هدف احقاق حقوق سهامداران پتروشیمی مروارید که بازنشستگان مظلوم صنعت نفت و فرهنگیان سراسر کشور میباشند سناریو حذف این برادر شهید توسط عوامل دخیل در پرونده فوق طراحی میگردد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،طبق اسناد بدست آماده در زمان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سابق پتروشیمی مروارید قبل از حضور اسدالله غلامپور دو‌تجهیز کلان توربین و‌کمپرسور زیمنس ، توربو اکسپندر ،(ENO) به میزان توربین زیمنس ۱۶/۰۸۲/۹۲۳ میلیون یورو که مبلغ ۴/۸۲۴/۸۸۲ میلیون یورو به صورت پیش پرداخت شده است و توربو اکسپندر ENO به مبلغ قرارداد ۶/۸۳۵/۰۰۰ میلیون یورو می باشد که ۵/۸۶۸/۰۰۰ پیش پرداخت شده است که متاسفانه بنا به دلایل و تخلفات رخداده از سوی مدیرعامل وقت و هیات مدیره بعد از گذشت مدت طولانی و موعد تحویل تجهیز هیچکدام از کالاهای فوق به پتروشیمی مروارید تحویل نشده است ! و با بررسی دقیق به صورت کامل مشخص می گردد به موارد مندرج در قرارداد هیچگونه توجهی صورت نگرفته است و حتی گفته می شود تجهیز عملا وجود خارجی ندارد.
حال پس از انتصاب اسدالله غلامپور فرد شناخته شده صنعت پتروشیمی ، وی با روحیه فساد ستیزی خود جعبه سیاه پرونده حدود ۲۰ میلیون یورویی پتروشیمی مروارید را باز و کتبا گزارش اقدامات و تخلفات صورت گرفته را به نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور ارسال نموده است.
بررسی مستندات که در اختیار نفت ما محفوظ است و قابل ارایه به نهادهای نظارتی است نشان می دهد آغاز فرآیند خرید این تجهیز از زمان حضور مدیرعاملی فردی به نام غ.ر. ج که سابقا بنا به دلایلی از پتروشیمی بوشهر که از شرکتهای تابعه وزارت دفاع می باشد عزل شده است اقدام به اجرای فرآیند خرید این دو تجهیز مهم نموده و در ادامه این مسیر اعضای هیات مدیره وقت از جمله ر. ش .م، بوده است.
پس از ایستادگی همه جانبه غلامپور در مقابل فشار ها و شروع فرآیند بررسی پرونده فوق با هدف احقاق حقوق سهامداران پتروشیمی مروارید که بازنشستگان مظلوم صنعت نفت و فرهنگیان سراسر کشور میباشند سناریو حذف این برادر شهید توسط عوامل دخیل در پرونده فوق طراحی میگردد.
این در حالیست که غلامپور کارنامه روشنی در امیرکبیر و کیان به جای گذاشته است.
حال در ادامه این سلسله برنامه ها در اقدامی تاسف بار جمع بندی بر این می گردد که مقدمات حذف اسدالله غلامپور اماده و فردی به نام حمید باقرنژاد (کارمند سابق هلال احمر ایران) بدون سابقه و تخصص مرتبط با صنعت پتروشیمی به سمت رییس هیات مدیره پتروشیمی مروارید و فردی به نام علی روشندل که گفته می شود از دوستان نزدیک غ.ر.ج و توسط وی حمایت می شود بدون کارنامه روشن به سمت مدیرعاملی پتروشیمی مروارید منصوب گردند.
انتظار جدی از دولت مردمی و انقلابی ، و نهادهای نظارتی به ویژه سازمان بازرسی کل کشور و همچنین دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش به عنوان سهامدار عمده ورود جدی و سریع به این مسئله با اهمیت و جلوگیری از هرگونه تغییر تا آشکار شدن حقایق و برخورد با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق سهامداران می باشد.
نفت ما آمادگی دارد جزئیات بیشتر و چگونگی اجرای این قرارداد ها را منتشر نماید.


کد مطلب: 157866

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/157866/واکاوی-فساد-۲۰-میلیون-یورویی-پتروشیمی-مروارید

نفت ما
  https://www.naftema.com