کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

 تقدیر مدیرعامل پتروشیمی پردیس از کارکنان 

26 فروردين 1400 ساعت 12:24

 مدیرعامل پتروشیمی پردیس در نشستی که به مناسبت روز ملی منابع انسانی و به صورت ویدیو کنفرانس با حضور پرسنل واحد منابع انسانی شرکت برگزار شد ضمن عرض تبریک حلول ماه مهمانی خدا، تقارن آغاز این ماه با روز منابع انسانی را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: این روز را به همکاران تلاشگر منابع انسانی شرکت و همه اعضای خانواده پتروشیمی پردیس تبریک عرض می کنم و از زحمات و تلاش های همه عزیزان برای پویایی و پیشرفت مجموعه پردیس تقدیر و تشکر می کنم.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    غلامرضا جمشیدی ادامه داد: از ابتدای حضورم در پتروشیمی پردیس بنای خود را بر توسعه شاخص های منابع انسانی و حمایت مادی و معنوی از نیروها به عنوان حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه های سازمان گذاشتم که الحمدلله تا امروز اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام شده است.
وی با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد و متعهد سرچشمه پایداری و بقای سازمان را تضمین کند، اذعان کرد: از زمانی که افتخار حضور در پردیس را داشته ام با کمک شما عزیزان در حوزه منابع انسانی اقدامات زیادی برای افزایش رضایتمندی کارمندان صورت گرفت که امیدواریم تاثیرات مثبت این اقدامات پایدار باشد.
مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به رکوردهای پتروشیمی پردیس در زمینه تولید و فروش محصول اظهار داشت: به مناسبت روز منابع انسانی و به منظور جبران بخشی از زحمات کارکنان در سال جهش تولید که با رکوردهای بی نظیری در حوزه تولید و فروش شرکت همراه بود، از هلدینگ نفت و گاز پارسیان درخواست اعطای پاداش به همکاران رسمی و پیمانکاری شده که امیدواریم با موافقت دوستان گوشه ای از تلاش های شبانه روزی همکاران جبران شود.
سرپرست منابع انسانی پتروشیمی پردیس نیز در این نشست گفت: این نشست اولین جلسه ای است که در 16 سال اخیر با حضور مدیرعامل و کارکنان منابع انسانی سازمان برگزار می شود که این حاکی از از دغدغه و جدیت مدیرعامل محترم در توجه به نیروی انسانی سازمان دارد. 
مهرزاد اثنی عشری افزود: همه سازمان ها باید به سمتی بروند که انسان را به گونه ای که انسان است ببینند، چون به اعتقاد من انسان نه منابع است نه سرمایه، بلکه انسان انسان است و همانگونه که انسان اشرف مخلوقات است باید به آن نگاه بشود. این نگاه در سازمان با رویکرد کارکنان منابع انسانی به بقیه جاهای سازمان تسری پیدا خواهد کرد.
در این نشست کارکنان حوزه منابع انسانی نیز از دغدغه ها و مشکلات خود و مجموعه منابع انسانی شرکت با مدیرعامل سخن گفتند.


کد مطلب: 134472

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/gallery/134472/1/تقدیر-مدیرعامل-پتروشیمی-پردیس-کارکنان

نفت ما
  https://www.naftema.com