کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر و تشکر بهزاد محمدی از پلی پروپیلن جم

18 خرداد 1400 ساعت 10:17

مهندس "بهزاد محمدی"، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دکتر "فیض اردکانی" مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم بابت دستیابی به رکورد تولید در سال 1399 تشکر و قدردانی کرد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در متن این پیام آمده است: "دستیابی آن شرکت به رکورد تولید در سال 1399 را به جنابعالی و همکاران پرتلاش آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می کنم. ثبت رکوردهای جدید فقط اعداد و ارقام نیستند بلکه اتفاق نویدبخش و امیدآفرینی است که ترجمه تلاش ، همدلی و اخلاص کلیه همکاران تلاشگر آن شرکت بوده و موجب سرافرازی می باشد. 
بدینوسیله از تلاشهای موثر انجام شده در تحقق شعار "جهش تولید" و تعهد به شکوفایی و خودکفایی کشور قدردانی می نمایم و امیدوارم با اتحاد و ایمان در این مسیر، رکوردهای جدید را به ثبت رسانید.
شایان ذکر است که تولید محصول استراتژیک پلی پروپیلن با بیش از 120 گرید با توجه به نیاز وافر در شرایط همه گیری کرونا توسط شرکت پلی پروپیلن جم، باعث تامین نیاز داخلی و حتی ارزآوری آن شده است. 
عملیاتی شدن استراتژی های افزایش خوراک، تغییرات در الگوهای تولیدی مبتنی بر تولید محصولات با حاشیه سود بیشتر و بسیاری عوامل دیگر باعث شده که شرکت پلی پروپیلن جم به عنوان بزرگترین تولیدکننده تخصصی پلی پروپیلن در کشور با راهبرد خلق ارزش به سود مشتری، جایگاه خود را به عنوان پیشتاز در بازار به خوبی تثبیت نماید به گونه ای که در سال ۱۳۹۹، بیشترین آمار تولید از بدو تاسیس شرکت تا کنون به میزان ۲۸۷ هزار تن را ثبت کرده است.
 همچنین سود عملیاتی شرکت پلی پروپیلن جم در سال ۱۳۹۹ به رقم ۲۴.۷۵۷ میلیارد ریال رسید که در مقایسه با مبلغ ۹.۳۳۲ میلیارد ریال سال ۱۳۹۸ ، ۱۶۵ درصد رشد داشته است.


کد مطلب: 136059

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/gallery/136059/1/تقدیر-تشکر-بهزاد-محمدی-پلی-پروپیلن-جم

نفت ما
  https://www.naftema.com