کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل تاسیسات دریایی در گفت و گو با نفت ما پاسخ داد:

خبر "غيب شدن شناور 300 ميليون دلاري" کذب محض است/همه نهادهای نظارتی و تصمیم گیر در جریان شناور هستند

26 مهر 1400 ساعت 14:52

نفت ما در پی انتشار گزارشی در خصوص"غيب شدن شناور 300 ميليون دلاري" در یکی از کانال های تلگرامی خواستار توضیحات شرکت تاسیسات دریایی شد.


 سعید وفاپور، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی با اشاره به گزارش منتشر شده گفت:گزارش منتشره معطوف به يكي از شناورهاي عملياتي شركت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي ايران است كه متأسفانه ضمن سوءاستفاده از فضاي مجازي، مصداق نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي بوده است.
 وی با اشاره به اسناد و مکاتبات موجود که نسخه ای از آن نیز در اختیار نفت ما گذاشته شده است افزود:شركت تأسيسات دريايي اسناد و مستندات در ارتباط با گزارش فوق را به كليه مراجع ذيربط و وزارت نفت جمهوري اسلامي ايران ارجاع نموده و همه ارکان نظارتی و تصمیم گیر در جریان موضوع قرار دارند.
وی تاکید کرد: اقدام سایت مذکور اقدام علیه امنیت ملی است و موضوع تخلف رسانه مذکور كه علاوه بر محتواي كذب، اقدام عليه منافع ملي كشورمان است و  به قوت از طريق ارجاع به مقام محترم قضائي پيگيري خواهد شد.
توضیح نفت ما: پس از انتشار گزارش مذکور نفت ما با پیگیری از شرکت تاسیسات دریایی و با بررسی اسنادی که در اختیار این رسانه قرار داده شد به صحت گفته های مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران پی برد که نشان می دهد اقدام  تاسیسات دریایی در بکارگیری شناور مذکور در راستای تامین منافع ملی و در راستای تامین منافع شرکت صورت گرفته است و تاریخ مکاتبات با نهادهای نظارتی و تصمیم گیر پیش از انتشار گزارش فوق بوده است.


کد مطلب: 140300

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/interview/140300/خبر-غيب-شدن-شناور-300-ميليون-دلاري-کذب-محض-همه-نهادهای-نظارتی-تصمیم-گیر-جریان-هستند

نفت ما
  https://www.naftema.com