کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی

10 مهر 1398 ساعت 13:04

 قاضی مسعودی مقام  گفت: سبحانی در پرونده پتروشیمی متهم نیست اما افرادی دیگر در تحقیقات مقدماتی در مظان اتهام بوده اند و پرونده اتهام این افراد همچنان نیز در دادسرا مفتوح است.


    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، قاضی مسعودی مقام  با اشاره به شایعاتی در پرونده پتروشیمی مبنی بر اینکه بیان منجر به تحت فشار قرار گرفتن دادگاه برای انحراف در روند پرونده گفت: سبحانی در پرونده پتروشیمی متهم نیست اما  افرادی دیگر در تحقیقات مقدماتی در مظان اتهام بوده اند و پرونده اتهام این افراد همچنان نیز در دادسرا مفتوح است و دادگاه نیز جهت تکمیل سریعتر تحقیقات پرونده تذکرات لازم را داده است، اما تاکنون در خصوص موضوعات مفتوح، نظری اظهار نشده است.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به اتهامات مرجان شیخ الاسلامی گفت: متهمه مرجان شیخ اسلامی هم چنان متواری است و درکشور کانادا به سر می‌برد. وکلای ایشان مدارک و مستنداتی تسلیم دادگاه کرده‌اند که در حال بررسی مدارک هستیم

وی ادامه داد: به دلیل عدم اظهار نظر دادسرا در خصوص اتهامات مفتوح در پرونده پتروشیمی، دادگاه خود تحقیقات لازم را انجام داده است و خود در حال تکمیل تحقیقات لازم درباره متهمین پرونده که اتهامشان در دادگاه مطرح است، هستیم که البته این تحقیقات به نقاط پایانی خود رسیده است، اما متاسفانه تاکنون در رابطه با چند تن از متهمین اصلی پرونده شعبه مربوطه تصمیمی اتخاذ نکرده است.
 
قاضی رسیدگی به پرونده فساد در پتروشیمی و فساد در بانک سرمایه گفت: دادگاه رسیدگی لازم را انجام خواهد داد و طبق مقررات رای مقتضی را صادر خواهد کرد؛ تا میانه مهرماه منتظر تکمیل تحقیقات دادسرا، تنظیم و ارسال کیفرخواست هستیم، در غیر این صورت در رابطه با سایر متهمینی که بازداشت کرده ایم، تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 117471

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/117471/آخرین-وضعیت-پرونده-پتروشیمی

نفت ما
  https://www.naftema.com