کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقبال از غرفه پتروشیمی اروند در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش و چرم

30 مهر 1398 ساعت 16:53

گلی گفت: حضور پتروشیمی اروند در این نمایشگاه، زمینه و فرصت لازم برای هم ‎افزایی میان این شرکت و مصرف کنندگان محصولاتش درباره آشنایی با نیازها و همچنین ظرفیت ‎ها و توانمندی ‎هایشان را فراهم آورد. لذا شاهدیم که این غرفه با استقبال شرکتهای حاضر در نمایشگاه مواجه شده است.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  «جواد گلی» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در بازدید از غرفه شرکت پتروشیمی اروند در ششمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در خصوص حضور مستقل و اختصاصی این شرکت در نمایشگاه گفت: سیاست هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در راستای ماموریت های عمومی یا فروش محصولات شرکتهای زیرمجموعه خود که به صورت عمومی و در صنعت پتروشیمی است، حضور تجمعی 40 شرکت زیر مجموعه خود در قالب یک غرفه بزرگ با عنوان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است و در این زمینه نمایشگاههای نفت تهران، ایران پلاست، بانک و بیمه و بورس، نفت کیش شرکت کرده و می کند.

گلی اعلام کرد که هلدینگ خلیج فارس سالانه در 20 رویداد نمایشگاهی در نمایشگاههای خارجی معتبر در اروپا، آسیای دور، کشورهای عربی،که هدفهای بازار صادراتی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هستند  شرکت می کند .

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس افزود: سیاست حضور تجمعی مانع حضور در یک نمایشگاه تخصصی همپون کیف، کفش، چرم نیست، لذا شرکت پتروشیمی اروند به نمایندگی از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به صورت مستقل در این نمایشگاه حضور یافته است.

گلی اظهار داشت: از آنجا که شرکتهای حاضر در این نمایشگاه مصرف کننده محصول ای پی وی سی اروند هستند، این امکان برای شرکتها و مشتریان اروند فراهم آمده است تا با حضور در غرفه اروند از نزدیک به صورت رو در رو و بدون واسطه مسائل خود را مطرح کنند.

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس ابراز امیدواری کرد: حضور پتروشیمی اروند در این نمایشگاه، زمینه و فرصت لازم برای هم ‎افزایی میان این شرکت و مصرف کنندگان محصولاتش درباره آشنایی با نیازها و همچنین ظرفیت ‎ها و توانمندی ‎هایشان را فراهم آورد. لذا شاهدیم که این غرفه با استقبال شرکتهای حاضر در نمایشگاه مواجه شده است.

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در پایان تاکید کرد: با توجه به سال حمایت از رونق تولید، حضور پتروشیمی اروند می تواند نقش بی بدیلی در کمک به تقویت تولید صنایع پایین دستی داخلی کرده و ایجاد حس خودباوری و خوداتکایی ملی در میان تولیدکنندگان داخلی باشد.


کد مطلب: 117848

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/117848/استقبال-غرفه-پتروشیمی-اروند-نمایشگاه-بین-المللی-کیف-کفش-چرم

نفت ما
  https://www.naftema.com