کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان وکالت نامه خودروها را افزایش دهید

9 ارديبهشت 1399 ساعت 9:01

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: پیشنهاد ما به ستاد ملی مبارزه با کرونا این است که مدت زمان تعطیلی را از وکالت نامه‌های خودروها حذف کنند.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، سرهنگ عین الله جهانی درباره شلوغی مراکز تعویض پلاک خودرو اظهار کرد: به طور طبیعی باید منتظر چنین شرایطی در مراکز تعویض پلاک می‌بودیم و به خاطر اینکه مشکلات مردم در حوزه پلیس به حداقل برسد برنامه زوج و فرد را ابلاغ کردیم تا بر اساس پلاک خودرو مراجعه کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: برای اینکه خودروها وارد مجموعه شماره گذاری بشوند و کار خود را انجام دهند؛ برای پیشگیری از تجمع و تراکم در داخل سالن‌ها در بیرون از مراکز به صورت صف قرار می‌گیرند و باید در خودروهای خود باشند تا ارتباط به حداقل برسد.
سرهنگ جهانی گفت: در تلاش هستیم تا این فاصله‌ها به حداقل برسد و مردم به تدریج در این مراکز حاضر شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در بحث وکالت نامه‌ها پلیس با ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه کرده است و امیدواریم بزودی این مسائل در ستاد مطرح و تصمیم گیری شود. زمان وکالتنامه‌ها محدود بوده و اعتبار آن‌ها در روزهای پایانی است.
سرهنگ جهانی افزود: با توجه به اینکه در ستاد ملی مبارزه با کرونا رئیس جمهور و نمایندگان قوه قضائیه حضور دارند، امیدواریم تصمیم خوبی در این خصوص گرفته شود.
وی گفت: پلیس راهنمایی از ۳ سال پیش به مردم اعلام کرد که وکالتی خرید و فروش نکنند. اگر ماشین را به فرد دیگری بفروشیم و فرد مورد نظر با پلاک من تردد، تخلف، جرم یا جنایتی کند؛ فروشنده ماشین پاسخگوست، زیرا پلاک آن وسیله نقلیه، پلاک فرد است و حتی قبل از شیوع بیماری ویروس کرونا و تعطیلی مراکز تعویض پلاک به مردم ابلاغ کردیم که وکالتی خرید و فروش نکنند و اگر وکالت نامه‌ای تنظیم شد، حتماً مدت اعتبار آن حداقل سه ماهه تنظیم گردد. اما متأسفانه برخی از فروشندگان و خریداران آن را رعایت کرده اند.
 
منبع:مهر 


کد مطلب: 122490

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/122490/زمان-وکالت-نامه-خودروها-افزایش-دهید

نفت ما
  https://www.naftema.com