کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"اراجیف نیوز" نفت را بهتر بشناسیم

15 خرداد 1399 ساعت 11:47

"اراجیف نیوزی" را می شناسیم که همه او را هرزه رسانه ای می نامند اما او خودش را سگ پودلی می داند که در مقابل هر استخوانی که هرکسی برایش بیندازد حاضر است هر پاچه ای را بگیرد و واق واق کند. حتی پاچه کسانی که ولی نعمت او محسوب می شوند!


اما برای شناختن بهتر وی اشاره به زمانیکه بدلیل اخاذی و تهدید علنی‌ یکی از مدیران صنعت نفت به زندان محکوم و ۲۴ ساعت نیز بازداشت شد می تواند رویکرد وی را به مدیران صنعت نفت نشان دهد! هرچند در آن زمان با التماس وی و پادرمیانی‌ مدیر روابط عمومی از محکومیت زندان جان سالم بدر برد اما با تغییر رویکرد قلم خود را به بهایی فروخته و هر که به اصطلاح چرب تر بپرازد قلم وی نیز زیباتر برایش قلم میزند که نمونه آن را می توان در معرفی مدیران نمونه "خودساخته" مشاهده کرد.
نکته تاسف بار و تعجب برانگیز آن است که علیرغم اینکه همه سازمان های شریف و با آبرو تلاش کرده اند تا فاصله خود با این اراجیف نیوز را حفظ کنند،  اما حکایت هایی شنیده می شود که اراجیف نویس شایعه کرده خود را به عقد یک سازمان در صنعت پتروشیمی در آورده است!
"نفت ما" براساس رسالت مطبوعاتی و ماده ۲ قانون مطبوعاتی که در آن تاکید دارد که روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح آگاهی مردم وظیفه مطبوعات می باشد بزودی گزارش مبسوطی از تخلفات یک شرکت گازی بهمراه اسناد مربوطه منتشر خواهد کرد تا خوانندگان عزیز بدانند که ادعای "نفت ما" محرز است و از طرفی نیت و هدف " اراجیف نیوز" از دفاع از برخی مدیران جز کسب منافع مادی نیست و بجای پاسخگو کردن مسئولان از آنها مدیران نمونه سال ساخته است!!!
 
 
 


کد مطلب: 123887

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/123887/اراجیف-نیوز-نفت-بهتر-بشناسیم

نفت ما
  https://www.naftema.com