کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازی با آبروی مدیران صنعت پتروشیمی به چه قیمتی!؟

اجازه ندهید با آبروی افراد بازی شود

2 مهر 1399 ساعت 21:38

بارها خوانیدیم و شنیدیم که اگر میخواهید کشوری رشد نکند افرادی را بر سرکار بگمارید که در آن شغل تحصیلات و دانش نداشته باشند و بسیار هم بوده که افراد غیر متخصص در صنایعی گمارده شدند که هیچ سر رشته ای از آن نداشتند و تاوان آن هم از بیت المال پرداخت شده است!


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،آقای شریعتمداری؛نیک می دانیم در بسیاری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از مدیران متخصص در صنایع مختلف تاکید کرده اید اما شنیده شده برخی از نمایندگان مجلس که این روزها دغدغه دنا پلاس را هم دارند، مدیرانی را به شرکت های زیر مجموعه وزارت رفاه تحمیل می کنند که بدور از دارا بودن رزومه ای هر چند اندک در صنعت پتروشیمی، در تلاش برای در اختیار گرفتن بنگاه های اقتصادی هستند، اما یک چیز را میدانیم و آنهم این است که شرکت های زیر مجموعه وزارت رفاه در شستا و تاپیکو به اصطلاح ارث پدری کسی نیست که اینگونه مورد هجوم نمایندگان مجلس و فشارهای نزدیکان آنها برای تصدی پست های مدیریتی قرار گیرند!
ضرب المثلی است که میگوید مشت نمونه خروار است!
چگونه است که برای مدیری پر آوازه و متخصص صنعت پتروشیمی با عملکرد درخشان در فناوران و پلی پروپیلن جم حکم سرپرستی زده میشود، اما نمایندگان مجلس با فشار و تهدید از برگزاری مراسم معارفه جلوگیری می کنند!
اینکه فردی غیر متخصص و با کارنامه ضعیف را که برخی نمایندگان مجلس با فشار مضاعف قصد تحمیل آن را برای تصدی پست مدیرعاملی پتروشیمی غدیر انتخاب کرده اند که در فرصت مغتضی پرونده مفاسد وی جداگانه منتشر خواهد شد تا همگان بدانند مهره انتخابی نمایندگان مجلس و... دارای چه فضائلی است؟!
آقای وزیر رفاه، نتیجه این اقدام و فشارهای افراد غیر مرتبط و فاقد صلاحیت چیزی جز بازی با آبروی مدیران متخصص صنعت پتروشیمی و بی اعتبار کردن مدیریت های شستا و تاپیکو نزد افکار عمومی نیست!
حکم سرپرستی بهمن بهزادی در پتروشیمی غدیر که کارنامه موفق وی را هم شما مطلع هستید و هم اطرافیانتان؛ مجددا منتشر می شود تا بدانید نام و اعتبار مدیران متخصص صنعت پتروشیمی بازیچه تازه به دوران رسیده هایی مثل نمایندگان مجلس نخواهد شد.
در پایان از شما بعنوان پدر وزارت رفاه انتظار میرود با ورود به موضوع پتروشیمی غدیر که یکی از برندهای مطرح در عرصه بین المللی است، اینگونه بازیچه جناح های سیاسی نشود چرا که صنعت پتروشیمی محل دعواهای سیاسی نیست.


کد مطلب: 128033

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128033/اجازه-ندهید-آبروی-افراد-بازی-شود

نفت ما
  https://www.naftema.com