کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری انتخابات نماینده کارگری پتروشیمی اروند

10 مهر 1399 ساعت 13:42

در پی انتشار خبری نادرست مبنی بر دخالت مدیرعامل پتروشیمی اروند در انتخاب نماینده کارگری، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     با توجه به پایان دوره نمایندگی نمایندگان دور قبل در اردیبهشت ماه سال جاری و در پی درخواست مکرر پرسنل برای اجرای مجدد فرآیند انتخابات، به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، فرآیند انتخابات با هماهنگی های به عمل آمده با اداره کار منطقه ویژه به زمان دیگری موکول شد.

پس از خروج منطقه از وضعیت قرمز براساس نامه سازمان منطقه ویژه در نیمه دوم شهریور ماه ۱۳۹۹ فرآیند انتخاب نماینده کارگران تحت نظارت اداره کار منطقه ویژه، در زمان بندی مشخص در سطح شرکت اطلاع رسانی شده و در مرحله نهایی انتخابات با حضور و استقبال پرسنل صبح روز چهارشنبه نهم مهر ماه با حضور مسئولین ذیربط و اداره کار برگزار و نتیجه آراء مأخوذه پس از شمارش و تایید نهایی، اعلام شد.

مطابق نص صریح قانون تمامی اعضای جامعه کارگری شرکت می‌توانند در انتخابات ثبت نام و حضور آزادانه داشته باشند که این فرآیند در انتخابات پتروشیمی اروند نیز با وسواس ویژه انجام شد و مورد تایید کارگران و ناظران انتخابات قرار گرفت.

ضمن اشاره به این نکته که روند اجرای امورات در این شرکت بر اساس قوانین، ضوابط و رضایت کارکنان بوده و لازم‌ به ذکر است که جامعه کارگری در پتروشیمی اروند جایگاه ویژه ای داشته و مدیران این شرکت «که خود برآمده از این جایگاه هستند» نیز خود را عضوی از این بدنه می دانند و به آن افتخار می کنند.

انتظار میرود افراد و رسانه های مختلف با انتشار خبرها و اطلاعات مستند و مستدل ضمن بیان انتقادات سازنده از ایجاد اخلال در روند امورات بخصوص مسایل مربوط به حوزه کارگری جلوگیری کنند.

گفتنی است که روز گذشته دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا، اطلاعاتی نادرست علیه انتخابات کارگری شرکت پتروشیمی اروند مطرح کرده بود.


کد مطلب: 128390

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128390/برگزاری-انتخابات-نماینده-کارگری-پتروشیمی-اروند

نفت ما
  https://www.naftema.com