کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارز آوری ۷۰۰ میلیون دلاری پتروشیمی شازند

12 مهر 1399 ساعت 11:26

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با ابراهیم ولدخانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به ارز آوری ۷۰۰ میلیون دلاری این شرکت برای کشور افزود: انجام صادرات در شرایط کرونایی و تحریمی و صرفه جویی ۱۰ میلیون یورویی ،حاصل تلاش و همت مضاعف این مجموعه است.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   وی یادآورشد:اقدامات مجموعه پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است که اشتغال زایی و ایجاد فضای کسب و کار را در این شرایط سخت اقتصادی همانند جهاد در راه خدا می دانند.
وی افزود: اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر کار بسیار بزرگی است و من به همین دلیل مراتب سپاسگزاری خود را از مجموعه پتروشیمی شازند ابراز می دارم و اعلام می کنیم که دادگستری استان مرکزی با تمام توان در کنار این مجموعه است و در زمینه ی حل مشکلات حقوقی و قضایی موجود مدد کارتان خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قوه قضائیه ذاتا وظیفه ای در امور اقتصادی ندارد اما اگر وضعیت اقتصادی بهبود نیابد سرریز مشکلات آن به سوی دستگاه قضائی است و جرم و جنایت ناشی از بیکاری جامعه را فرا خواهد گرفت.
موسوی ادامه داد:اینجاست هرزمان که مبحث پیشگیری مطرح می شود، مطابق منویات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد چراکه برای ما فراتر از قانون است و وظیفه ی خود می دانیم که به حمایت از تولیدکنندگان و واحد های تولیدی و صنعتی بشتابیم و آنها را به نحوی که مقتضی است یاری دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: همانطور که اشاره شد این شرکت، شرکتی مهم و استراتژیکی برای استان و کشور محسوب می شود بنابراین توجه به بحث امنیت و حفاظت محیطی پتروشیمی شازند بسیار اهمیت دارد و توقع بر این است که در این زمینه از هیچ اقدام پیشگیرانه ای دریغ نکنید.


منبع:  تابناک


کد مطلب: 128438

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/128438/ارز-آوری-۷۰۰-میلیون-دلاری-پتروشیمی-شازند

نفت ما
  https://www.naftema.com