کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی هشتمین ریفرمر گسترش فناوری خوارزمی

29 مهر 1399 ساعت 7:54

مجموعه دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت تولید کاتالیست و با بهره­ گیری از سیستم تولید توسط اکستروژن اقدام به بارگذاری کاتالیست های احیا مستقیم در ریفرمر شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نمود.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   با توجه به کیفیت و دقت بالاى فرآیند بارگذارى، بیشینه دانسیته توده ای کاتالیست ها  (Bulk Density)در تیوب هاى ریفرمر بدست آمده است که این مسئله بر روى تناژ تولید، عملکرد ریفرمر، عمر کاتالیست ها و حتی طول عمر لوله های ریفرمر تاثیر مثبتی خواهد داشت. با بارگذاری این واحد، سهم ریفرمرهای بارگذاری شده از کاتالیست احیا مستقیم مجموعه گسترش فناوری خوارزمی به 8 ریفرمر رسیده است.

لازم به ذکر است ریفرمر مذکور (به عنوان اولین ریفرمر سری 800 کشور)، با تغییر در سایز تیوب­ های ریفرمر از 8 به 9 اینچ اقدام به افزایش ظرفیت تولید اسمی خود به 115 تن در ساعت نموده است.
اعزام تیم فنی بارگذارى کاتالیست ها از سوى شرکت گسترش فناورى خوارزمى موجب شد تا علاوه بر مستندسازى دقیق و ثبت داده هاى مربوط به فرآیند بارگذارى، اطمینان لازم جهت شارژ بهینه و حداکثرى تیوب ها براى واحد بهره­ بردار حاصل گردد.این واحد در تاریخ 3 مهر 99 ، راه اندازی گردیده است.


کد مطلب: 129020

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/129020/راه-اندازی-هشتمین-ریفرمر-گسترش-فناوری-خوارزمی

نفت ما
  https://www.naftema.com