کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت جایگاه‌های سوخت در محدودیت های کرونا

27 آبان 1399 ساعت 15:20

به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور در تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی هفته‌های آتی، ۲۴ ساعته بوده و خدمت‌رسانی توسط آنها بدون وقفه ادامه دارد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   «کرامت ویس کرمی» با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت طبق قانون در دسته مشاغل خدمت رسان قرار می‌گیرند، گفت: فعالیت این مشاغل مانند سایر خدمات ضروری شامل تعطیلی نمی‌شود.  
وی ادامه داد: در این مشاغل حتی موضوع شیفت‌بندی نیز مطرح نیست و فعالیت جایگاه‌های سوخت بصورت مستمر در جریان خواهد بود.  
ویس کرمی با تاکید بر اینکه استمرار فعالیت جایگاه‌های سوخت ارتباطی به محدودیت های شیوع کرونا ندارد، ‌افزود:‌ در اسفند ۹۸و فروردین۹۹ نیز که بسیاری از مشاغل با محدودیت همراه بودند،  اما جایگاه‌های سوخت اعم از بنزین، ‌گازوئیل و سی ان جی به صورت شبانه روزی وبدون وقفه فعالیت می‌کردند.  
به گزارش ایرنا، ‌بر اساس تصمیم دولت، ‌قرار است از روز شنبه اول آذرماه محدودیت‌هایی برای کنترل شیوع کرونا اجرا شود که بر اساس آن فعالیت مشاغل در گروه‌های دو، ‌سه و چهار تعطیل خواهد بود.  
در همین زمینه سخنگوی دولت روز یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه (اول آذرماه) تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.
 
منبع: ایرنا 


کد مطلب: 130037

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/130037/فعالیت-جایگاه-های-سوخت-محدودیت-های-کرونا

نفت ما
  https://www.naftema.com