کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود شستا به بازار سرمایه اتفاق خوبی بود

1 آذر 1399 ساعت 13:22

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: مدیریت شستا موفق عمل کرده و این نشان‌دهنده آن است که جوانان مستعد و پرتلاشی داریم که اگر فرصت برای آن‌ها فراهم شود، می‌توانند مساله جهش تولید را محقق کرده و رونقی به بازار اشتغال کشور ببخشند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسن محمدیاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص ورود شستا به بورس و اثرات مثبت این اقدام تا پایان سال جاری، گفت: هر شرکت، موسسه و مجموعه‌ای اگر بخواهد فعالیت خود را به صورت شفاف دنبال کند، خوب است که به بورس بیاید و سهام خود را در بازار سرمایه عرضه کند، چراکه در آنجا شفافیت در حد اعلا است و مردم از تمامی جزییات مطلع هستند.
وی ادامه داد: این حضور در بازار سرمایه اتفاق خوبی است و اثرات مثبت متعددی برای مجموعه مورد نظر دارد، همچنین باعث رونق عرضه و تقاضا می‌شود که البته شستا هم از این قاعده مستثنی نیست. حضور شستا در بازار سرمایه برای این مجموعه و هم برای بازار سرمایه اتفاق خوبی محسوب می‌شود.
نماینده تالش در ادامه اظهار داشت: ما با توجه به رصدی که درخصوص فعالیت مجموعه‌های وابسته به شستا داشتیم، خوشبختانه دیدیم که استقبال عمومی خیلی خوب بوده و شرکت‌های اقماری و زیرمجموعه خیلی خوبی در شستا هستند که در حوزه‌های بسیار متنوعی از فولاد و پتروشیمی تا صنایع دارویی و چوب و کاغذ فعالیت دارند، لذا من فکر می‌کنم که اگر این امر استمرار داشته باشد، هم به نفع تولیدکننده، هم مصرف‌کننده و هم به سود کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، خواهد بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه بر اهمیت مساله جوانگرایی اشاره کرد و اظهار داشت: جوانگرایی در عرصه مدیریتی کشور ما یک اتفاق بسیار مهم و البته ضروری است، برای مثال در همین مجموعه شستا، آقای رضوانی‌فر که مدیریت آن را برعهده دارد، یک جوان گام دومی انقلاب است که بسیار هم موفق عمل کرده و اخیرا وزیر رفاه هم از عملکرد ایشان ابراز رضایتمندی داشت.
وی افزود: این الگوی موفق باید تکثیر شود و این مساله نشان‌دهنده آن است که جوانان مستعد و پرتلاشی داریم که اگر فرصت برای آن‌ها فراهم شود، می‌توانند مساله جهش تولید را محقق کرده و رونقی به بازار اشتغال کشور ببخشند. به ویژه در این شرایط که اکنون بیکاری یکی از معضلات مهم و فراگیر جامعه ما است.
محمدیاری گفت: با توجه به این تجربه موفق در مساله جوانگرایی، من فکر می‌کنم که هرچه بیشتر به جوانان در عرصه‌های مختلف تولیدی و صنعتی میدان بدهیم، ضرر نخواهیم کرد.

منبع: ایلنا 


کد مطلب: 130149

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/130149/ورود-شستا-بازار-سرمایه-اتفاق-خوبی

نفت ما
  https://www.naftema.com