کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واژگونی اتوبوس‌کارکنان فولادمبارکه

2 آذر 1399 ساعت 10:47

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از واژگونی اتوبوس کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بزرگراه شهید دستجردی خبر داد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به حادثه واژگونی سرویس کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح امروز اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشتیم، اظهار داشت: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل خودرو و عدم رعایت سرعت مطمئنه در شرایط لغزندگی جاده بوده است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه صبح امروز افزایش واژگونی خودروهای سنگین به ویژه در بزرگ‌راه‌های شهید اقارب پرست و دستجردی را داشتیم، ابراز داشت: این امر برای ما جای سوال است، البته باید توجه داشت که بارها در خصوص شیب تند این بزرگراه‌ها تذکر داده‌ایم اما کار تخصصی و کارشناسی برای بررسی جنس آسفالت این معابر نیز باید انجام شود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر نیز باید توجه داشته باشیم که در بارش‌های اولیه محورها لزج و لغزنده هستند و رانندگان حرفه‌ای و به ویژه رانندگان پایه یک خودروهای سنگین در این زمینه آگاهی لازم را دارند.
سرهنگ محمدی گفت: تکرار واژگونی خودروهای سنگین در محورهای درون شهری اصفهان رو به افزایش است و باید در این زمینه بررسی جدی صورت گیرد.

منبع: مهر 


کد مطلب: 130183

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/130183/واژگونی-اتوبوس-کارکنان-فولادمبارکه

نفت ما
  https://www.naftema.com