کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی "نفت ما"/

انتصاب در پتروشیمی پردیس

3 دی 1399 ساعت 20:20

مدیرعامل جدید پتروشیمی پردیس منصوب شد.


بر اساس اخبار رسیده به "نفت ما" امروز طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان غلامرضا جمشیدی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی پردیس منصوب شد.
غلامرضا جمشیدی از مدیران جوان و توانمند صنعت پتروشیمی است که پیش از این عملکرد درخشانی در معاونت بازرگانی پتروشیمی شازند که متنوع ترین پتروشیمی ایران است را به نمایش گذاشت.
جمشیدی همچنین دارای سوابق متعددی در حوزه های نفتی در نقاط مختلف کشور ، عضویت در هیات مدیره چندین پتروشیمی مختلف  و در پتروشیمی شازند هم معاونت بازرگانی این شرکت را بر عهده داشته است.
امروز طی مراسمی با حضور مدیران ساتا و هلدینگ نفت و گاز پارسیان غلامرضا جمشیدی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی پردیس معرفی و حسن ذوالفقاری تودیع شدو از زحمات وی طی تصدی این پست تقدیر شد.
حسن ذوالفقاری از دی ماه ۹۷ مدیرعامل پتروشیمی پردیس بود.
شرکت پتروشیمی پردیـس بزرگترین تولیدکننده آمونیـاک و اوره در خاورمیانـه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان است.
شرکت پتروشیمی پردیس تولید و عرضه کننده محصولات آمونیاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره درخاورمیانه و نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان می باشد.


کد مطلب: 131440

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/131440/انتصاب-پتروشیمی-پردیس

نفت ما
  https://www.naftema.com