کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوت رئیس روابط عمومی پالایش نفت لاوان

21 دی 1399 ساعت 8:37

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پیامی فوت رئیس روابط عمومی پالایش نفت لاوان را تسلیت گفت.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در متن تسلیت مهدی اسماعیلی آمده است:
 بسم الله الرحمن الرحیم 
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا
(آیه ۳۹ سوره احزاب)

 خبر ناگوار درگذشت دوستی عزیز، همکاری مهربان و برادری دوست داشتنی مرحوم مغفور آقای حسین کاظمی رئیس فقید روابط عمومی شرکت پالایش نفت لاوان، که سال‌های متمادی از عمر گرانمایه خویش را در سنگر صنعت پالایش نفت به خدمت خالصانه مصروف داشت، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. اندوه و خسران این ضایعه چنان ناگوار است که به دشواری در باور می نشیند.
تاب فراق و هجران سخت و دشوار است ولی هجران دوست و یار مهربان همچون مهندس کاظمی که مدتها در عرصه رسانه و صنعت نفت خدمت صادقانه و حضوری موثر داشته اند بسیار دشوارتر و اندوه بارتر میباشد. اکنون که آن جان عزیز به آسمانها پیوسته و آن دامان پاک از عالم ماده برچیده شده است از خداوند متعال میخواهم آن فقید سفر کرده را در جوار رحمت خویش قرین رحمت و آرامش فرماید و بازماندگان را به پاداش صبر جمیل شان اجری جزیل عنایت فرماید.
اینجانب ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به خانواده بزرگ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، همکاران روابط عمومی صنعت نفت، کارکنان شرکت پالایش نفت لاوان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت الهی و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان سلامتی و صبر بر این مصیبت را مسئلت دارم.


کد مطلب: 131978

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/131978/فوت-رئیس-روابط-عمومی-پالایش-نفت-لاوان

نفت ما
  https://www.naftema.com