کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از سوی زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس اجرا شد؛

تعویض و جایگزینی لوله‌های GRP آب دریا پتروشیمی زاگرس

27 دی 1399 ساعت 15:16

عملیات جایگزینی خطوط لوله کربن استیل (C.S) با لوله‌های GRP آب دریای پتروشیمی زاگرس با هدف پایداری تولید، از سوی شرکت مبین انرژی خلیج فارس و همکاری شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با موفقیت اجرا شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     عملیات جایگزینی خطوط لوله‌ کربن استیل (C.S) با لوله‌های GRP آب دریای شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با هدف رفع موانع ناپایداری تولید با تصمیم شرکت مبین انرژی خلیج فارس و همکاری شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی به‌عنوان مدیریت پروژه و شرکت انهار به‌عنوان پیمانکار EPC به طول ۳۲۰۰متر و قطر متفاوت ۱۶۰۰میلی متر تا ۲۸۵۰ میلی متر از آذرماه سال 98 آغاز شد.
 این پروژه به دلیل شکستگی‌های متعدد و توقف تولید طی سالیان گذشته که منجر به خسارت‌های مالی فراوانی به مجتمع‌های پتروشیمی شده است، اجرا می‌شود. اجرای این پروژه با اتخاذ تدابیر مدیریتی و کارشناسی و فرآیندهای مهندسی، ایمنی، اجرایی و زمانبندی و براساس عملیات بسیار پیچیده، بدون کمترین قطعی تولید برای شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس و سرویس‌گیرنده‌ها انجام می‌شود.
 خطوط آب دریای شرکت پتروشیمی پارس در ابتدای آذرماه و شرکت پتروشیمی زاگرس در نیمه اول دی ماه امسال با موفقیت انجام شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال همه خطوط باقیمانده مربوط به شرکت‌های پتروشیمی نوری، پردیس و واحد جداسازی هوای شرکت مبین انرژی خلیج فارس در سرویس قرار گیرند.
 گفتنی است، تعویض خطوط آب دریای شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول و واحدهای EB و SM پتروشیمی پارس و جم در فازهای بعدی در دست بررسی است که در صورت تصمیم‌گیری و تصویب شرکت مبین انرژی خلیج فارس در سال آینده پیگیری خواهد شد.


کد مطلب: 132160

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/132160/تعویض-جایگزینی-لوله-های-grp-آب-دریا-پتروشیمی-زاگرس

نفت ما
  https://www.naftema.com