کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش ثبت نام 600 شرکت در ایران پلاست

30 دی 1399 ساعت 7:31

ایران پلاست در آوردگاه چهاردهمین دوره خود، با حضور و مشارکت فعال و پویای تمامی شرکت ها، مشارکت کنندگان و فعالین صنعت پلیمر و پلاستیک، یکبار دیگر الگوی استاندارد در تاریخ صنعت نمایشگاهی کشور را به ثبت می رساند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دوره چهاردهم ایران پلاست با توجه به همه گیری ویروس کووید ۱۹ در دنیا بسیاری از بخش های زندگی روزمره و البته رویدادهای تخصصی را در طول یکسال اخیر در سراسر جهان متاثر کرده است. ایران پلاست هم مستثنا نبوده و به دفعات تغییر تاریخ برگزاری را تجربه کرده تا نهایتا قرار است از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار شود. به همین مناسبت گفت و گویی داشتیم با ایوب بنوی، مدیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست. وی در این مصاحبه به روند خاص و ویژه برگزاری نمایشگاه در این دوره اشاره کرد. صحبت اینگونه آغاز شد:
همانطور که به خوبی اشاره کردید با توجه به شرایط شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور، بسیاری از فعالیت ها از جمله همایش ها و نمایشگاه ها به صورت موقت به حالت تعلیق در آمد که نمایشگاه بین المللی ایران پلاست هم از این قواعده مستثنی نبود. سرانجام با بهبود نسبی شرایط و کاهش قابل توجه مبتلایان به ویروس کرونا و از همه مهم تر، فرهنگ شدن رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در جامعه و همچنین با توجه به صادر شدن مجوز از سوی وزارت صمت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، و نهایتا موافقت وزارت نفت و هماهنگی‌های انجام‌شده با مسؤلان شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، قرار بر آن است که چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، به عنوان آخرین نمایشگاه قرن، از 19 تا 22 بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار ‌شود.
 جهت اطمینان خاطر تمامی مشارکت کنندگان و شرکت هایی که تمایل دارند در این رویداد بزرگ صنعت پلیمر کشور حضوری فعالانه داشته باشند، تاکید می کنم که این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. افزون بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه‌ای برای حفظ سلامتی مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
 این در حالی است که با توجه به شرایط ذکر شده و وجود فشارهای تحریم و بدعهدی های کشورهای غربی، ایران پلاست دوره چهاردهم تنها اتفاق بزرگ جهت گردهم آمدن و تبادل علم و فناوری، هم اندیشی و همکاری صنعت پتروشیمی در رده های مختلف این صنعت خواهد بود.
 
-در حال حاضر برنامه پیش ثبت نام ها و ثبت نام قطعی و جانمایی ها با توجه به زمان اندکی که پیش روست، چگونه پیش می رود؟
 پیش ثبت نام ۶۰۰ مشارکت کننده در سطوح مختلف، نوید برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه را می دهد. بنده به عنوان مدیر چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست از تمامی این شرکت‌ها دعوت می‌کنم با حضور هرچه پررنگ‌تر، مراحل جانمایی نهایی خود را در سامانه ایران پلاست انجام داده و از این فرصت طلایی ایجاد شده در سال ۹۹ بیشترین بهره را برده و از آن استفاده کنند.
 
-آیا آماری از تعداد مشارکت کنندگان، فضای رزرو شده و سالن ها به تفکیگ گروه های کالایی در دست هست؟
 تا این لحظه حضور بیش از ۱۰۰ شرکت تاکنون در ۴ گروه کالایی مواد اولیه پتروشیمی ها و تولید کنندگان مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین‌آلات، تجهیزات، کالا و خدمات قطعی شده و با توجه به کمبود فضا و کمتر شدن فضای تحت پوشش سالن‌ها به دلیل پروتکل های بهداشتی از تمامی فعالان و علاقمندان این صنعت خواهشمندیم هر چه سریعتر با مراجعه به سایت نمایشگاه ایران پلاست مراحل ثبت نام نهایی را انجام دهند.
 
-ظاهرا در هر سالن فضاهایی برای جلسات B2B پیش بینی شده، برای فراهم کردن امکان مذاکرات که در غرفه ها به دلایل بهداشتی ممکن نیست. در این خصوص توضیحاتی بفرمایید.
 با توجه به قوانین و مقررات اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و شرکت‌ نمایشگاه های بین المللی در هر سالن۶۰ متر فضا جهت ایجاد فضای B2B، نشست‌ها،  گفت و گو ها  و ... در نظر گرفته شده که با توجه به رعایت فاصله اجتماعی و هماهنگی شرکت‌ها با ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست امکان برگزاری جلسات به صورت ایمن و سلامت وجود دارد.
 
-یکی از کارکردهای نمایشگاه ها، به دست آوردن بازارهای فروش و صادرات توسط مشارکت کنندگان است. برای بازدید هیات های تجاری خصوصا از منطقه چه تدابیر احتمالی اندیشیده اید؟
  یکی از دستاوردهای نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، وجود هیاتها و تجار خارجی بوده، امسال نیز با توجه به نگاه ویژه ما در حضور هرچه پررنگ‌تر هیات های تجاری خارجی، تا الان مقدمات حضور بیش از 6 هیات (در قالب 150 نفر)  از کشور های منطقه فراهم گردیده، این در حالی است که با توجه به برگزاری نمایشگاه آنلاین مجازی، امکان حضور شرکت‌های خارجی و بازرگانان خارجی برای اولین بار در کشور ایجاد شده است که اطلاعات تکمیلی و شرایط آن به زودی اعلام خواهد شد.
 در پایان امید داریم، نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در آوردگاه چهاردهمین دوره خود، با حضور و مشارکت فعال و پویای تمامی شرکت ها و فعالین صنعت پلیمر، یکبار دیگر الگوی استاندارد در تاریخ صنعت نمایشگاهی کشور و نیز صنعت نفت باشد.
گفتنی است؛ چهاردهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 19 تا 22 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: ستاد خبری ایران پلاست


کد مطلب: 132205

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/132205/پیش-ثبت-نام-600-شرکت-ایران-پلاست

نفت ما
  https://www.naftema.com