کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی نفت ما؛

تقدیر وزیر نفت از مدیران ؛ کارشناسان و پیمانکاران اصلی مگا پروژه بید بلند خلیج فارس

4 بهمن 1399 ساعت 9:35

طی مراسمی که روز پنجشنبه برگزار شد وزیر نفت از مدیران ؛ کارشناسان و پیمانکاران اصلی مگا پروژه بید بلند خلیج فارس تقدیر کرد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این مراسم که جمعی از بزرگان و تلاشگران حضور داشتند  از تلاشها و مجاهدت های مهندس ربیعی،امین نژاد ،امیری ،ثمری و بابایی تقدیر شد.
به رغم تحریمهای ظالمانه آمریکا پالایشگاه گازی بید بلند به عنوان بزرگترین پالایشگاه هاب گازی خاورمیانه به دست متخصصان ایرانی و با تلاش و پشتکار شرکت های داخلی سازه ، جهان پارس و تهران جنوب ساخته و به بهره برداری رسید.
پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه قطب گازی خاورمیانه و غرب آسیا روز پنجشنبه با فرمان رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
برای احداث این پالایشگاه بزرگ بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است که ۲.۳ میلیارد دلار آن از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.
این ابر پالایشگاه  که با دستان توانمند داخلی به عنوان یک پروژه صد در صد ایرانی می تواند تمامی گازهای همراه با استخراج نفت در سه استان خوزستان، کهگیلویه وبویر احمد و بوشهر را جمع آوری نماید و بنا به گفته وزیر نفت می تواند درآمد سالانه یک میلیارد دلاری را نصیب کشور نماید.
















 


کد مطلب: 132323

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/132323/تقدیر-وزیر-نفت-مدیران-کارشناسان-پیمانکاران-اصلی-مگا-پروژه-بید-بلند-خلیج-فارس

نفت ما
  https://www.naftema.com