کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

5 بهمن 1399 ساعت 14:46

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته در این استان خبر داد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سردار احمد طاهری اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.
وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان سیستان و بلوچستان، با شناسایی و تخریب ۵ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۸ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۳ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۳۴ هزار و ۳۹۶ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۶۳ هزار و ۵۴۶ لیتر گازوئیل، ۸ هزار و ۱۵۰ لیتر بنزین، ۳۲ هزار و ۴۵۰ لیتر نفت، ۴۵۰ لیتر نفت سیاه و ۲۹ هزار و ۸۰۰ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی، در شهرستان‌های ایرانشهر، سیب و سوران و سراوان کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، تصریح کرد: در این رابطه ۳۱ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.


کد مطلب: 132370

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/132370/کشف-سوخت-قاچاق-سیستان-بلوچستان

نفت ما
  https://www.naftema.com