کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۱۸بهمن؛ زمان احتمالی بررسی لایحه بودجه۱۴۰۰

5 بهمن 1399 ساعت 15:19

عضو هیأت رئیسه مجلس از تأخیر یک‌هفته‌ای در رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس خبر داد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس  از احتمال بررسی لایحه بودجه سال 1400 در صحن علنی پارلمان از 18 بهمن، خبر داد و گفت: احتمالا بررسی لایحه بودجه سال آینده از شنبه 18 بهمن در صحن علنی مجلس آغاز شود.
وی با بیان اینکه قرار بر این بود که از هفته آینده بررسی لایحه بودجه در صحن مجلس آغاز شود، ادامه داد: به دلیل اینکه کار بررسی لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق به پابان نرسیده است روند بررسی سند دخل و خرج دولت برای سال آینده با یک هفته تاخیر در مجلس آغاز می شود.
نماینده محلات در مجلس عنوان کرد:اگر روند بررسی لایحه بودجه در کمیسیون امروز به پایان برسد فرصت نمایندگان برای ارائه پیشنهادات از روز 6 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا روز 16 بهمن ادامه خواهد داشت که با توجه به اینکه 16بهمن روز پنج‌شنبه است و مجلس در این روز جلسه علنی ندارد، کار بررسی لایحه بودجه از هفته بعد از آن و از روز اول هفته در صحن مجلس آغاز خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: تاخیر در بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس به معنای عدم برگزاری جلسات علنی صحن در هفته آینده نیست و مجلس هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت.
 
منبع: تسنیم 


کد مطلب: 132374

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/132374/۱۸بهمن-زمان-احتمالی-بررسی-لایحه-بودجه۱۴۰۰

نفت ما
  https://www.naftema.com